کد خبر : 4300
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

ضـدعفونی امکانات عمومی پرتردد توسـط نیروهای تلاشگر شهـرداری منطقه ٧ اهواز

ضـدعفونی امکانات عمومی پرتردد توسـط نیروهای تلاشگر شهـرداری منطقه ٧ اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از  اداره ارتباطات شهرداری منطقه ٧ اهواز ، فرزین حاتمی با اعلام این خبر گفت : از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور ، شهرداری منطقه ٧ ، همه ظرفیت های لازم را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح منطقه به کار گرفت. وی در ادامه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از  اداره ارتباطات شهرداری منطقه ٧ اهواز ، فرزین حاتمی با اعلام این خبر گفت : از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور ، شهرداری منطقه ٧ ، همه ظرفیت های لازم را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح منطقه به کار گرفت.


وی در ادامه گفت : از هفته گذشته به طور مستمر کار ضدعفونی سایت اداری منطقه آغاز شد و جهت رعایت بهداشت بین پرسنل ماسک و دستکش یکبار مصرف توزیع میگردد .

سرپرست شهرداری منطقه ۷ اهواز افزود: همچنین از دیشب عملیات گسترده ضدعفونی بازارها ومعابر پرتردد سطح منطقه ۷ ، به همت تلاشگران معاونت خدمات شهری منطقه ،جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شروع شده است .


حاتمی در پایان گفت : ارائه مطالب آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به شکل بروشور در بین پرسنل منطقه و شهروندان نیز انجام شده است و علاوه بر این نکات آموزشی و بهداشتی بر روی بنرهای سطح شهر و در معابر و اماکن پرتردد نصب شده تا شهروندان در جریان چگونگی مبارزه با ویروس کرنا قرار گیرند.

 

وی از ادامه اقدامات پیشگیرانه شهرداری منطقه ٧ در جهت جلوگیری از شیوع این بیماری تا پایان اعلام وضعیت عادی توسط وزارت بهداشت در کشور خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 19 =


دسته‌بندی نشده