کد خبر : 9832
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

حدیث کریمی

ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری دستورات رئیس جمهور درخصوص ازدواج جوانان

ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری دستورات رئیس جمهور درخصوص ازدواج جوانان
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور درخصوص تسهیل ازدواج جوانان بر تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری دستورات رئیس جمهور در امر ازدواج جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم ، عبدالرضا سیفی امروز شنبه ۱۱ تیرماه در حاشیه گشایش نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان که به مناسبت هفته ملی ازدواج برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً رئیس جمهور سخنان ارزشمندی درخصوص ازدواج و عوامل مرتبط با آن داشتند که نیازمند توجه مسئولین به سخنان رئیس جمهور و امر ازدواج جوانان است.
وی ضمن پیشنهاد تشکیل یک کمیته برای پیگیری دستورات رئیس جمهور درخصوص ازدواج، گفت: استانداری خوزستان نیز پیگیری‌های لازم برای تسهیل در امر ازدواج جوانان را انجام خواهد داد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در حوزه مسکن، بیان کرد: برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز تفریحی دولتی از جمله مباحثی بود که رئیس جمهور بر آن تاکید داشته و باید با پیگیری‌های لازم این امر تحقق یابد و با اطلاع‌رسانی در اختیار جوانان برای ازدواج قرار گیرد.
وی ادامه داد: بخشی از امر تسهیل ازدواج جوانان برعهده دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی بوده و مابقی آن به فرهنگ ما در جامعه و عدم سختگیری‌ها برای ازدواج برمی‌گردد که باید ازدواج آسان در جامعه ترویج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + سیزده =


دسته‌بندی نشده