کد خبر : 7128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست با مجموعه جهاد کشاورزی استان؛

صنعت برق در شرایط حساسی است/ به همراهی کشاورزان نیاز داریم

صنعت برق در شرایط حساسی است/ به همراهی کشاورزان نیاز داریم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ضمن تبریک یکم خرداد ماه روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف، با اشاره به وضعیت موجود تولید برق کشور، و تابستان سخت پیش رو، گفت: لیست مشترکین متجاوز از قدرت مصرف به جهاد کشاورزی و انجمن صنفی کشاورزی اعلام می شود و درخواست ما مدیریت مصرف در بخش هایی است که مصرف بالاست.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ دکتر علی خدری در نشست با رییس سازمان جهاد کشاورزی و رییس انجمن صنفی کشاورزان استان که به مناسبت روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف، در محل این شرکت برگزار شد، به ۲۰ درصد افزایش مصرف برق نسبت به سال گذشته، اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از این مصرف، در حوزه رمز ارزهاست و پیش بینی می شود ۱۰ هزار دستگاه در خوزستان در حال استخراج بیت کوین باشند که باید تا قبل از تیرماه به طور کامل جمع آوری شوند.

خدری در ادامه با اشاره به روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف، با بیان اینکه کارگروهی متشکل از واحد مشترکین شرکت توزیع برق و روابط عمومی های سازمان های مرتبط با صنف کشاورزی تشکیل؛ و در راستای مدیریت مصرف، فرهنگسازی گسترده ای صورت بگیرد، گفت: روش های گذشته ی ارائه تشویق ها، کارساز نیست و نحوه اطلاع رسانی باید به گونه ای تاثیر پذیر باشد که تمام مشترکین در جریان شرایط حساس کشور در بحث تولید برق باشند، به همین دلیل در تمام مکاتبات و جلسات شوراهای اداری نیز باید به اهمیت این موضوع هم بپردازیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با این توضیح که بسیاری از افراد جامعه، وضعیت موجود را متصور نیستند و باید در جریان عمق مساله قرار بگیرند، گفت: تبیین چالش پیش رو و افت تولید و اینکه کمبود برق چه تاثیر منفی روی بیمارستان ها و مشترکین خانگی می گذارد، به اشکال مختلف باید اطلاع رسانی شود.

خدری در خصوص کانال های تامین چاه هایی که با آب شرب مشترک نیستند و در ساعات پیک بار می توانند از پیک خارج شوند، گفت: باید به این مشترکان کشاورزی اطلاع رسانی لازم انجام شود، در صورت عدم همراهی اخطار لازم داده می شود، و اگر همکاری نکردند، اقدام به قطع برق در ساعات پیک بار می کنیم.
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: با مساعدت جهاد کشاورزی، انجمن کشاورزان، رسانه ها، صدا و سیماو مشترکین، به شدت نیاز داریم تا این شرایط پیش رو را با تبعات کمتری پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =


دسته‌بندی نشده