کد خبر : 523
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

صعود یکی از کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان به ارتفاعات قله دماوند

صعود یکی از کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان به ارتفاعات قله دماوند

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، محسن حسین سوزنگرون از کارمندان این اداره کل در معیت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان به همراه ۱۵ نفر از استان خوزستان برای فتح قله دماوند عازم این منطقه شدند. دَماوَند کوهی در شمال ایران

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، محسن حسین سوزنگرون از کارمندان این اداره کل در معیت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان به همراه ۱۵ نفر از استان خوزستان برای فتح قله دماوند عازم این منطقه شدند.

دَماوَند کوهی در شمال ایران است که بلندترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه است. دماوند در پاره مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای مازندران جای دارد. این کوه از دیدگاه تقسیمات کشوری، در بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران قرار دارد.

این برنامه طی ۳ مرحله پنج روزه انجام شد؛ در مرحله اول ، صعود به منطقه گوسفند سرا، از توابع روستای پلور شهرستان رودهن با ارتفاع ۳۵۰۰ متر از سطح دریا در یک روز، مرحله دوم صعود به منطقه بارگاه سوم دماوند با ارتفاع ۴۲۰۰ متر در یک روز و مرحله سوم صعود به قله دماوند (بلندترین نقطه جغرافیای ایران) با ارتفاع ۵۶۱۰ متر صعود کرده و پرچم وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر فراز، بزرگترین قله ایران به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =


دسته‌بندی نشده