کد خبر : 1376
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱:۳۰

صدور محصولات شرکت تک نان جنوب به خارج از کشور

صدور محصولات شرکت تک نان جنوب به خارج از کشور

مسئول فروش شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم در حاشیه هشتمین نمایشگاه صنعتی خوزستان در نمایشگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: محصولات این شرکت به چند کشور از سال گذشته تاکنون صادر شده که علت آن کیفیت مطلوب کالا و بسته بندی شکیل و همچنین استانداردهای قابل

مسئول فروش شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم در حاشیه هشتمین نمایشگاه صنعتی خوزستان در نمایشگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: محصولات این شرکت به چند کشور از سال گذشته تاکنون صادر شده که علت آن کیفیت مطلوب کالا و بسته بندی شکیل و همچنین استانداردهای قابل توجه تولیدات بوده است.

علی قاسمی با اشاره به اینکه سال گذشته توانستیم برند دلاتو خود را صادر کنیم و این برند دیگری از شرکت تک نان جنوب به شمار می آید، گفت: موفق شده ایم که بیسکویت ها و کوکی های شرکت را به چند کشور صادر کنیم. همچنین شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب توانسته در شاخص کیفیت و تنوع بیسکویت فعالیت خوبی را در سالهای اخیر انجام دهد.

وی یادآور شد: شروع به تولید کارخانه تکنان با محصولاتی همچون نان لواش سبوس دار، نان لواش با پاشش زیره، نان لواش با پاشش شوید و نان قندی با برند تک نان جنوب استارت خورد که این کالاها منحصر به کارخانه تک نان هستند و هیچ شرکتی مشابه کالاهای تکنان تولید و عرضه نکرده است؛ سپس با وارد کردن دستگاه های جدید شروع به تولید نان تست، برلینر (پیراشکی)، نان گردویی گاتا و کروسان با همان برند تک نان اقدام کردیم.

این مقام مسئول در ارتباط با کیفیت و مرغوبیت بیسکویت های این شرکت که باعث صادرات آن به چند کشور شده، افزود: کیفیت تولیدات را مصرف کنندگان این محصولات بارها به ما عنوان کردند که این باعث افتخار ماست؛ نوع بسته بندی و مواد اولیه ای که استفاده میکنیم در ایران منحصر به فرد است یعنی نوع پکینگی که این کارخانه دارد یک پکینگ خاص می باشد و هیچ شرکتی تاکنون بیسکویت را در این پکینگ ها بسته بندی نکرده است، همچنین خط تولیدی که در این کارخانه فعال است کاملا مکانیزه می باشد و این یکی از امتیازات بزرگ شرکت تک نان به شمار می رود.

قاسمی ادامه داد: یکی از امتیازاتی که این کمپانی دارد ایجاد نوعی خلاقیت در تولید و بسته بندی بیسکویت های دلاتو می باشد به عنوان مثال تولید بیسکویت مینی کوکی با تکه های شکلات، بیسکویت کوکی تولید شده که قطعات میوه، شکلات و فندق در آن به کار رفته، بیسکویت های دلاتو سکه ای که این محصول یک نوستالژی از خاطرات قدیم در خود دارد که آن را به تولید رساندیم.

مسئول فروش شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب با اشاره به اینکه یک نوع دلاتو پتی بور در سایزی که تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته آن را تولید کنند، تأکید کرد: نوع بسته بندی، کیفیت کالا، طعم و مزه کالا خاص می باشد به طوری که مصرف کنندگان این محصول بارها رضایت خود را ابراز کرد و این موضوع قوت قلبی است جهت پیشبرد کیفیت و تنوع محصولات مان.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه کارخانه از سال ۹۳ شروع به بهره برداری و تولید کرده گفت: این شرکت در شهرک صنعتی شماره دو اهواز تاسیس شده و حدودا ۲۰۰ نفر را مشغول فعالیت کرده است که با حمایت مردم شریف استان خوزستان از کالاهای تکنان امکان اشتغال زایی بیشتر هم وجود دارد.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =


دسته‌بندی نشده