کد خبر : 767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

صادرات از مرزهای چزابه و شلمچه ممنوع اعلام شد

صادرات از مرزهای چزابه و شلمچه ممنوع اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، امید بن عباس با اشاره به ایام اربعین و حضور پرشور زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: توافقاتی بین دو کشور ایران و عراق صورت گرفت که بر مبنای آن توافقات، در ایام اربعین، مرزها برای استفاده تجاری تعطیل هستند. بن عباس افزود: با توجه به توافقات بین

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، امید بن عباس با اشاره به ایام اربعین و حضور پرشور زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: توافقاتی بین دو کشور ایران و عراق صورت گرفت که بر مبنای آن توافقات، در ایام اربعین، مرزها برای استفاده تجاری تعطیل هستند.

بن عباس افزود: با توجه به توافقات بین دو‌کشور، از صبح چهارشنبه۲۵ مهرماه ۹۷ هیچ گونه باری اجازه ورود به مرز چزابه را ندارد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و‌توسعه منابع استانداری خوزستان ادامه داد: کامیون هایی که تا امروز به مرز وارد شدند و در مرزها هستند، با فعالیت شبانه‌روزی دستگاه‌های ذیربط در مرز هر چه سریعتر و با اولویت بارهای فاسد شدنی و مواد غذایی از کشور ترخیص و وارد عراق می شوند .
وی عنوان کرد: مرز در ساعات آینده از ماشین های تجاری خالی می‌شود و تجار و بازرگانان همانطور که قبلا هم اطلاع رسانی شد؛ صرفاً از طریق بندر خرمشهر می‌توانند صادرات خود را به بندر ام القصر یا بندر بصره عراق انجام دهند .

وی تاکید کرد: همه دستگاه های دولتی و تجار و بازرگانان از اعزام کالا به مرزهای شلمچه و چزابه جداً خودداری کنند.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =


دسته‌بندی نشده