کد خبر : 15477
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۴۷

شیرین نژاد در حاشیه بازدید خبر داد؛ استاندارد سازی مدارس و اتمام پروژه های نیمه تمام

شیرین نژاد در حاشیه بازدید خبر داد؛ استاندارد سازی مدارس و اتمام پروژه های نیمه تمام
سیداحد شیرین نژاد سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در طی بازدید از پروژه های در حال اجرا از استاندارد شدن سیستم گرمایشی ۱۷۵ واحد آموزشی و پرورشی و شروع به کار کردن ۶۰ پروژه نیمه تمام خیری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایمازنیوز؛ سرپرست این اداره کل طی بازدید از پروژه ها به اتمام استاندارد سازی سیستم گرمایی ۱۷۵ واحد آموزشی در قالب ۷۷۷ کلاس درسی  اشاره کرد وافزود ۱۹۳ پروژه مدرسه سازی در سطح استان در حال انجام است.

وی درباره مسئله پروژه های نیمه تمام خیرین گفت: ۶۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که با کمک منابع دولتی در حال تکمیل و آماده سازی آنها هستیم و از جمله مهم ترین برنامه ریزی های امسال اتمام این پروژه و تحویل آن است؛ همچنین افزود که ۱۰ باب سالن ورزشی، استخر و زمین چمن مصنوعی که در سال های گذشته نیمه تمام مانده است، انتظار می رود تا پس از تامین اعتبار برای این پروژه ها شرایط تحویل فراهم شود.

شیرین نژاد با بیان اینکه ۵۴ پروژه محرومیت زدایی در ردیف اعتبارات محرومیت زدایی هستند و امید است تا آغاز سال تحصیلی جدید چند پروژه از این طرح افتتاح شود.

وی با بیان اینکه متوسط فضای آموزشی در استان اردبیل ۴٫۲ دهم متر مربع است و سرانه کشور نیز ۴٫۶ دهم متر مربع، در آینده ای نزدیک با پیشبرد پروژه های مختلف این رقم را بهبود دهیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هفت =


دسته‌بندی نشده