کد خبر : 555
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

شرکت کارون ۸۲۰۰ میلیارد ریال پروژه زیست محیطی در دست اقدام دارد

شرکت کارون ۸۲۰۰ میلیارد ریال پروژه زیست محیطی در دست اقدام دارد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب ، محسن دهان زاده در مراسم راه اندازی مشعل بدون دود واحد بهره برداری شماره ۳ اهواز با ارائه گزارشی از فعالیت های زیست محیطی شرکت کارون گفت: شرکت نفت و گاز کارون که عمده فعالیت های آن

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب ، محسن دهان زاده در مراسم راه اندازی مشعل بدون دود واحد بهره برداری شماره ۳ اهواز با ارائه گزارشی از فعالیت های زیست محیطی شرکت کارون گفت: شرکت نفت و گاز کارون که عمده فعالیت های آن در مجاورت کلان شهر اهواز است، افزون بر ۸۲۰۰ میلیارد ریال پروژه در ۳ حوزه جلوگیری از آلایندگی های نفتی، جمع آوری پساب ها و جمع آوری گازهای همراه در دست اقدام دارد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما جمع آوری گازهای همراه در بلند مدت است اما در کوتاه مدت پروژه های بهسوزی گازهای مشعل در واحدهای بهره برداری را اجرا کرده ایم.

دهان زاده افزود: پروژه بهسوزی گازهای مشعل واحد بهره برداری شماره ۳ اهواز پس از دو سال هم اکنون راه اندازی شد و پروژه بهسوزی گازهای مشعل واحد بهره برداری شماره ۲ اهواز با ۶۹ درصد پیشرفت در حال اجراست.

در این مراسم معاون مدیر تولید (بهینه‌سازی مصرف انرژی) شرکت مناطق نفت خیز جنوب درباره اهداف و دستاوردهای این پروژه اظهار کرد: این پروژه هم به لحاظ زیست محیطی و هم از نظر مسئولیت های اجتماعی برای این شرکت در اولویت جدی قرار داشت به گونه ای که دست اندرکاران پروژه برای به ثمر نشستن آن، به مدت دو سال در شرایط بسیار سخت آب و هوایی کار و تلاش کردند.

حسین رجبعلی پور گفت: چنین پروژه ای برای نخستین بار در سطح مناطق نفت خیز جنوب اجرا شد و طی آن سامانه خودکار روشن کردن مشعل نیز طراحی و ساخته شد که از ویژگی های مهم آن، برگشت هزینه های انجام شده در کمتر از یک ماه است.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه ۲۱ شهریورماه، در مراسمی با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مشعل بدون دود واحد بهره برداری شماره ۳ اهواز که با هدف حفظ محیط زیست احداث شده است، راه اندازی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =


دسته‌بندی نشده