کد خبر : 8815
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران:

شرکت ملی حفاری ایران در زمینه کنترل فوران چاه های نفت حرفی برای گفتن دارد

شرکت ملی حفاری ایران در زمینه کنترل فوران چاه های نفت حرفی برای گفتن دارد
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: توان فنی در این مجموعه به حدی رسیده است که کشور ایران می تواند به عنوان مستشار علل الخصوص در حوزه کنترل فوران چاه های نفت به سایر کشورهای نیازمند یاری برساند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در خصوص چالش های پیش روی این صنعت به دلیل اعمال تحریم ها و محدودیت های موجود در جمع رسانه ها عنوان کرد: حدود ۴۳ سال پیش که صنعت نفت ایران تحریم شد هیچ کشوری باور نمی کرد که ما بتوانیم در حوزه حفاری به خودکفایی صد درد صدی برسیم و بسیاری از قطعات و ماشین آلات مهم و مورد نیاز خود را تامین کنیم.

وی افزود: توان فنی در این مجموعه به حدی رسیده است که کشور ایران می تواند به عنوان مستشار علل الخصوص در حوزه کنترل فوران چاه های نفت به سایر کشورهای نیازمند یاری برساند. امروزه ما ادعا داریم در این خصوص یکی از کشورهایی هستیم که حرف اول در دنیا را می زند.

گلپایگانی با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخل تصریح کرد: کشورهای غربی باید بدانند که ما در این زمان در حوزه تولید قطعات و ماشین آلات صنعتی مورد نیاز در حوزه حفاری همچون؛ کیسینگ حفاری، مته های مورد نیاز حفاری و ولهد ۱۵ هزار ( psi ) به خودکفایی کامل رسیده ایم، تولید همین چند قطعه نشان می دهد در این حوزه به چه پیشرفت هایی دست یافته ایم.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی هیچ گاه تصور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران بتواند در این حوزه به این اقتدار برسد و توانمندی های خود را به دنیا نشان دهد. دنیای اخبار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + چهار =


دسته‌بندی نشده