کد خبر : 1455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

شروع به کار سامانه فروش آرد برای سایر مصارف

شروع به کار سامانه فروش آرد برای سایر مصارف

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، احمدرضا مرید سادات اظهار کرد: از سال ۹۴ سامانه فروش آرد با همکاری بانک سپه، شرکت غله و کارخانه‌ها آرد راه‌اندازی شد. به دلیل اینکه استفاده از سامانه طرح موفقی بود. امسال نیز از تاریخ اول دی‌ماه، سامانه مشابهی برای فروش آرد برای سایر مصارف ازجمله نانوایان آزادپز،

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، احمدرضا مرید سادات اظهار کرد: از سال ۹۴ سامانه فروش آرد با همکاری بانک سپه، شرکت غله و کارخانه‌ها آرد راه‌اندازی شد. به دلیل اینکه استفاده از سامانه طرح موفقی بود. امسال نیز از تاریخ اول دی‌ماه، سامانه مشابهی برای فروش آرد برای سایر مصارف ازجمله نانوایان آزادپز، قنادان، کارخانه‌ها نان صنعتی، ماکارونی سازان و پیتزافروشان راه‌اندازی شد.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۱۰ نفر در طی ۴ روز در این سامانه ثبت‌نام کردند و حدود ۴۶۰ نفر آرد موردنیاز خود را خریداری کردند. متقاضیان با نصب این سامانه بر روی گوشی به راحتی و بدون مراجعه حضوری اقدام به خرید آرد کنند.

مدیر خدمات بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ استان خوزستان، عنوان کرد: مدیریت مصرف آرد، توزیع در میان افرادی که پروانه کسب دارند، عدم امکان فروش آرد در خارج از سامانه از اهداف اصلی طراحی و اجرای سامانه فروش آرد در کشور است، که تا حد زیادی در صرفه‌جویی مصرف گندم تأثیرگذار است.

وی گفت: سامانه فروش آرد ملی است و متقاضیان می‌توانند از سراسر کشور خرید کنند در حال حاضر استان‌های دیگر از قبیل اصفهان، اراک و بوشهر از متقاضیان آرد خوزستان به دلیل کیفیت بالای آن هستند. همچنین کارخانه‌های ماکارونی سازی بزرگ کشور گندم دورم خوزستان را از طریق بورس خریداری می‌کنند.

مریدسادات عنوان کرد: در سال‌های گذشته صادرات آرد به کشور عراق بیش از ۳۶ هزار تن بود. همچنین سال گذشته سه کشتی در حدود ۲۰ هزار تن به کشور عمان ارسال شد و حدود ۲۲ هزار تن به کشور ایتالیا صادر شد.فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 13 =


دسته‌بندی نشده