کد خبر : 17853
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

شرکت لوله سازی اهواز میزبانِ پنجمین تورِ رسانه‌ای راهیانِ پیشرفت

شرکت لوله سازی اهواز میزبانِ پنجمین تورِ رسانه‌ای راهیانِ پیشرفت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این تور اصحاب رسانه ضمن بازدید از خطوط تولید از نزدیک با نحوه تولید و انواع محصولات تولیدی شرکت لوله سازی اهواز آشنا شدند. گفتنی است، در این تورِ رسانه‌ای، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز و تعدادی از مدیران در حینِ بازدید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند. در

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این تور اصحاب رسانه ضمن بازدید از خطوط تولید از نزدیک با نحوه تولید و انواع محصولات تولیدی شرکت لوله سازی اهواز آشنا شدند.

گفتنی است، در این تورِ رسانه‌ای، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز و تعدادی از مدیران در حینِ بازدید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

در بخشی از این تور رسانه‌ای، سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان به همراه احمدی، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز و جمعی از مدیران و روئسای این شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه این اردوها را به منظور ترویج جهاد تبیین و با هدف امیدآفرینی در این شرکت دانست و اظهار کرد: باتوجه به هجمه‌های رسانه‌های معاند در حوزه صنعت و اقتصاد نیاز است که اصحاب رسانه به عنوان سفیر روشنگری در سطح افکار عمومی با آن‌ها مقابله‌ کنند.

احمدی، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز نیز در ادامه جلسه گفت: مشکل بسیاری از مدیران چسبندگی به صندلی‌هاست و بابت حفظ صندلی مدیریت مجبورند تصمیمات اشتباه زیادی بگیرند. مدیر در وهله‌ی اول باید آزادگی تصمیم‌گیری صحیح داشته باشد ولو اینکه تبعات این تصمیمِ صحیح، به خطر افتادن مدیریت خود باشد. بر اساس آموزه‌های مدیریت اسلامی، اساس، انجام وظیفه‌ی درست است نه استمرارِ مسئولیت.

وی یکی از راه‌های کاهش تورم‌ را افزایش تولید دانست و اظهار کرد: به عنوان سرباز اقتصادی موظف هستیم افزایش تولید را ادامه و رقم بزنیم.

وی درخصوص انواعِ قرارداد کارگری در شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد و افزود: از جمله مشکلات ساختاری شرکت وجودِ ۱۴ نوع قرارداد برای پرسنل یک شرکت و اختلافات فاحش در حقوق و مزایای پرسنل هست که امیدواریم در جهت اجرای عدالتِ کاری این اختلافات را کم کنیم.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با بیان اینکه در ایام اربعین نیز فعالیت داشتیم یادآور شد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، علاوه بر خدمات به زایرینِ اربعینِ حسینی، همزمان زمین ۹۰۰ متری که چندین سال در مرز چذابه تحویل شرکت لوله سازی اهواز شده بود و کاری در آن انجام نشده بود که با همت جهادی همکاران هم اکنون موکبی در ۲ طبقه ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ فقره تسهیلات ۴ درصد از بانک مهر برای پرسنل اختصاص دادیم، ادامه داد: از میان ۲۵۰ نفر از ایثارگران و خانواده ایثارگر در شرکت، ۲۱۵ نفر تبدیل وضعیت شدند. همچنین قراداد بیمه تکمیلی خاص و با پوشش بدون سقف برای پرسنل و تهیه بسته‌ی کالای غذایی ویژه پرسنل از دیگر اقدامات بود.

احمدی اضافه کرد: همچنین ۶۰۰ نفر از کارکنان با اولویت سابقه تبدیل وضعیت و رسمی شدند تا اختلاف بین حقوق‌های دریافتی‌کاهش یابد.

وی عنوان کرد: طرح طبقه‌بندی مشاغل در گذشته به صورت کامل اجرا نشد و باعث ضربه خوردن برخی کارکنان شد لذا باید اصلاحاتی صورت بپذیرد تا کارکنان به شکل صحیح و عادلانه از آن منتفع شوند‌.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: در چهار ماهه دوم سال جاری بیش از ۲۲۵ کیلومتر و ۵۳۲ متر لوله با وزن ۴۵ هزار و ۳۳۴ تُن تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۲۶۷ کیلومتر و ۱۳۶ متر پوشش لوله به میزان ۳۰۵ هزار و ۴۴۵ متر مربع تولید و رشد ۸۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را رقم زد.

تولید ۱۰۲ هزار تُن لوله از ابتدای سال جاری

احمدی ظرفیت اسمی کارخانه را ۸۰۰ هزار تُن عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۹۳ هزار تُن تولید محصولات داشتیم ولی از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰۲ هزار تُن تولید داشتم که اوج آن در آبان‌ماه ثبت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =


دسته‌بندی نشده