کد خبر : 16623
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

در مراسم معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدیدرامین مطرح شد:

خبرنگار:حدیث کریمی

شاکر ناصری از نیروهای رشد یافته و باتجربه است که کاملا به مشکلات شهر جدید رامین واقف است

شاکر ناصری از نیروهای رشد یافته و باتجربه است که کاملا به مشکلات شهر جدید رامین واقف است
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید شاکر ناصری به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامین منصوب شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری هنر قلم،  مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامین با حضور میثم نادی مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت عمران رامین برگزار شد.

مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت در مسیر پیش روی سرپرست جدید شهر رامین گفت: شاکر ناصری از نیروهای رشد یافته و باتجربه است که کاملا به مشکلات شهر جدید رامین واقف است و سابقه حضور درهیت مدیره دو شهر جدید را دارد و با فضای این شهرها از نزدیک آشنا بوده است.

میثم نادی افزود: رویکرد ما این است که خارج از حواشی ساختگی و به دور از سیاست زدگی از مدیرانی که رشد یافته فضای شهرهای جدید هستند استفاده کنیم و مطمئنیم به پیشبرد اهداف و خدمت به هموطنان که سرلوحه برنامه های ما هستند کمک خواهندکرد.

مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای افزود:همه مدیران شرکت با اتحاد و انسجام ونهایت قدرت و تدبیر مشکلات را رفع میکنند و انتظار داریم آقای ناصری و سایر مدیران در بخشهای مختلف با کمک همدیگر همت کنند و به نفع مردم فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به انبوه مأموریت های محول شده به شهرهای جدید و نگاه دولت به این حوزه بدون شک برای تحقق اهدافمان به نگاهی انقلابی و جهادی نیاز داریم چراکه اقدامات ما خصوصا در برخی موارد از جمله مدیریت زمان، کنترل پروژه، مکانیزم نظارت و نظام تشویق و تنبیه باید نسبت به سال گذشته ارتقا یابد. در این راستا از تمامی مدیران انتظار داریم ضمن درک شرایط حساس فعلی و مأموریت و اهمیت حوزه فعالیتی با هدف تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم تمامی همکاری لازم با مجموعه را داشته باشند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه تلاش داریم کیفیت و بهره وری نیروی انسانی و روحیه انقلابی را در مجموعه افزایش دهیم گفت: مدیران باید خود، محرک توسعه و خودجوش بوده و نسبت به مسئولیت خود با احساس تکلیف و براساس وظیفه شرعی عمل کنند.

نادی افزود: ما نباید اجازه دهیم که پویایی و نشاط از زندگی مردم بیرون بیاید چراکه زنده بودن شهر نیز به همین مسئله بستگی دارد؛ اگر این پویایی در زندگی شهروندان دیده نشود قطعا نقطه مرگ آن شهر فرا رسیده است.

وی در این خصوص ادامه داد: خوشبختانه رویکرد هویت بخشی و انسان محوری در مدیریت امروز مجموعه شهرهای جدید دیده می شود که خود یک نقطه قوت به شمار می رود.

وی همچنین تصریح کرد: ما باید از فرصت پیش روی خود در ظرفیت بالای موجود شهرهای جدید و روحیه انقلابی و جهادی دولت در پیشبرد اهدافمان استفاده کرده و در این مسیر گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 16 =


دسته‌بندی نشده