کد خبر : 13762
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

سینمای مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت ملی حفاری  بازگشایی شد

سینمای مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت ملی حفاری  بازگشایی شد
سینمای مجموعه فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شر‌کت ملی حفاری ایران پس از بازسازی و بروز رسانی سیستم ها، بازگشایی  و با استقبال علاقه مندان به هنر هفتم مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید حسن حسینی رئیس خدمات اجتماعی شرکت در این باره گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و مساعد شدن شرایط و کنترل همه گیری، حسب دستور مدیریت ارشد شرکت  و پیگیری های مدیریت خدمات و  رئیس خدمات کارکنان و در راستای ارائه خدمات فرهنگی و استفاده از امکانات رفاهی موجود، مقرر شد سینمای مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت فعالیت خود را از سر بگیرد.
وی افزود: در مدت تعطیلی این فضای فرهنگی با تخصیص اعتبارات لازم و با بهره گیری از امکانات شرکت نسبت به بازسازی و مرمت سالن، به روز رسانی سامانه های گرمایشی و سرمایشی، سیستم برق و روشنایی و سایر تجهیزات اقدام  گردید.
حسینی اظهار کرد:  براساس برنامه ریزی به عمل آمده سینمای مجموعه شماره  یک  واقع در اهواز _  زیتون کارمندی _  خیابان زاویه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با ارائه یک سانس فیلم پذیرای کارکنان و خانواده های بزرگوار آنان خواهد بود.
رئیس خدمات اجتماعی شرکت ملی حفاری ایران  گفت: در این سینما جدیدترین فیلم های در حال اکران روی پرده سینماهای کشور به نمایش گذاشته می شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + یازده =


دسته‌بندی نشده