کد خبر : 15435
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۳۳

برنامه های سفر ۲روزه ریاست جمهوری به خوزستان اعلام شد:

خبرنگار:حدیث کریمی

سفر رئیس‌جمهور به ایذه مصوب نشده و فقط در حد پیشنهاد بود/افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک/ احیا۱۶۰ کارگاه تولیدی در دزفول/افتتاح پالایشگاه گاز در هویزه

سفر رئیس‌جمهور به ایذه مصوب نشده و فقط در حد پیشنهاد بود/افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک/ احیا۱۶۰ کارگاه تولیدی در دزفول/افتتاح پالایشگاه گاز در هویزه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان در نشست خبری که شامگاه امروز سه شنبه ۵اردیبهشت در سالن جلسات شهیدرجایی استانداری برگزار شد بابیان اینکه رئیس جمهور در برخی شهرها حضوری برای افتتاح پروژه، در برخی شهرها برای دیدار مردمی و در تعدادی از

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان در نشست خبری که شامگاه امروز سه شنبه ۵اردیبهشت در سالن جلسات شهیدرجایی استانداری برگزار شد بابیان اینکه رئیس جمهور در برخی شهرها حضوری برای افتتاح پروژه، در برخی شهرها برای دیدار مردمی و در تعدادی از شهرها نیز حضور در جلسات غیرعمومی با اقشار خاص دارد؛ اظهارکرد: معاونانش با اولویت بندی برای مسائل هر شهرستان هر کدام در دو یا سه شهرستان حضور پیدا می‌کند.

عبدالله افرازه شهاوند با اشاره به اینکه تلاش شده که در تمام جغرافیای استان هیئت دولت معطوف به مشکلات هر شهرستان حضور پیدا کند، افزود: ۱۶۰ کارگاه تعطیل شده در طول این ۲ سال احیای شدند که جشن احیای استانی در یکی از این کارخانه‌ها در دزفول برگزار می‌شود، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک و حضور در مصلی نماز جمعه اندیمشک برای دیدار عمومی از دیگر برنامه‌ها است.

وی حضور در شهرستان شوش را برنامه بعدی سفر ریاست جمهوری بیان کرد و ادامه داد: بهره برداری از فاز اول پروژه خط دوم راه آهن شوش – بامدژ که پروژه مهم ۲ خطی کردن اهواز – اندیمشک برای سرعت قطارها است به طول ۷۰ کیلومتر انجام شده و فاز دوم و سوم که از منطقه بامدژ تا اهواز و از شوش تا اندیمشک است، انجام خواهد شد. رئیس جمهور در سازمان آب و برق حضور پیدا می‌کند و به صورت مانیتورینگ از پروژه آب غدیر و آب و فاضلاب بازدید می‌کند و گزارشی از سوی مسئولان آب و برق به او ارائه می‌شود.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیأت دولت به خوزستان بیان کرد: افتتاح پروژه‌های آبرسانی به چند روستا انجام می‌شود و پس از آن ساعت ۱۶ یا ۱۷ دیدار مردمی با مردم اهواز در مصلی نماز جمعه خواهند داشت. پس از اقامه نماز مغرب هم با سران طوایف، بزرگان و متنفذان عشایر دیدار می‌کنند.

شهاوند گفت: رئیس جمهور صبح روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه جاری در شهرستان هویزه برای افتتاح پالایشگاه گاز حضور پیدامی کند و پس از آن هم در شهرستان شادگان ساعت ۱۰ صبح دیدار مردمی دارند که یا در مصلی شادگان یا در یکی از سالن‌های ورزشی انجام می‌شود، البته مکان دقیق آن را متعاقباً اعلام می‌کنیم؛ همچنین در یکی از روستاهای شهرستان شادگان از نمایشگاه دستاوردهای بومی- محلی بازدید می‌کنند و در ادامه در اهواز، دیدار با اقشار خاص از جمله کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی و در پایان نیز نشست خبری با اصحاب رسانه دارد.

وی درارتباط با شهرستان اندیکا خاطرنشان کرد: این شهرستان نه تنها جزو شهرهای محروم خوزستان بلکه کل کشور محسوب می‌شود؛ برای این سفر اعلام شده که معاون توسعه و محرومیت زدایی ریاست‌جمهوری حتماً در اندیکا و لالی حضور پیدا کنند.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیأت دولت به خوزستان با اشاره به اینکه سفر رئیس‌جمهور به ایذه مصوب نشده و فقط در حد پیشنهاد بود، اظهارکرد: بسیاری از شهرستان‌های خوزستان در پیشنهادات بوده‌اند ولی برخی از آنها برای بازدید تصویب نشدند؛ چون در این سفر بازدید بین شهرها به صورت زمینی صورت می‌گیرد، بازدید از شهرستان ایذه شاید یک روز از زمان سفر را می‌گرفت.

شهاوند گفت: همه از اتفاقات شهرستان ایذه ناراحت هستیم ولی قطعاً اگر رئیس جمهور به این شهرستان می‌رفت، بهترین استقبال از وی از سوی مردم شهرستان انجام می‌شد.

لازم به ذکر است: حضور هیئت دولت در خوزستان یک تفاوت بارز دارد، معمولاً در سفرهای استانی حداکثر ۶ وزیر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند ولی در سفر به خوزستان تاکنون ۱۱ وزیر و با احتساب معاونان وزرایی که خارج از کشور هستند، ۱۴ وزارتخانه در این سفر حضور دارند؛ همچنین پنج معاون رئیس جمهور در این سفر شرکت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =


دسته‌بندی نشده