کد خبر : 16797
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد: رشد ۳۲ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهرایران استان اردبیل

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد: رشد ۳۲ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهرایران استان اردبیل
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: از ابتدای 1402 رشدی بالغ بر 32 درصد در منابع شعبه حاصل شده که امیدواریم تا پایان سال ضمن حفظ منابع، با استمرار بازاریابی نسبت به رشد منابع بیشتر توفیقات برجسته ای حاصل کنیم.
 به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز / دکتر امیرفرجی آذر در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: اولویت راهبردی ما در سال جاری عزم جدی همکاران به امر جذب منابع و تکریم مشتریان است که به نحو چشمگیری در ارتقاء میزان رضایتمندی مراجعین اثرگذار می باشد.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل دارای ۱۲ شعبه بانک مهرایران می باشد که ۶ شعبه در اردبیل و ۶ شعبه در شهرستان دایراست بیان داشت: درسایه اعتماد مردم به این بانک در ۶ ماه اخیر،  نسبت مطالبات استان اردبیل با ۳۳ درصد کاهش نسبت به پایان سال گذشته به ۴دهم درصد رسید که در بین شبکه بانکی استان بی سابقه است.

حذف کاغذ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی عملیات بانکی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت غیرحضوری و بدون استفاده از کاغذ قابل انجام است؛ این امکان نقش به‌سزایی در حفاظت از محیط زیست، حذف رفت‌وآمدهای غیرضروری و تسریع در ارائه خدمات بانکی ایفا می‌کند، در حال حاضر از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار نفر افتتاح حساب آنلاین و ۱۲ هزار تشکیل پرونده انلاین انجام گرفته است .

وام بدون ضامن و بدون کارمزد برای« نذر علم »

وی درباره جزئیات این طرح گفت: ما تعهد می‌‌‌کنیم هر یک از افراد جامعه بتوانند با مراجعه به شعب بانک قرض‌‌‌الحسنه مهر ایران از ۱۰ میلیون ریال تا ۳ میلیارد ریال با کارمزد صفر درصد و با اقساط ۶ تا ۴۸ ماهه بازپرداخت در سال‌جاری است، وام بگیرند در این راستا بانک با نهادی بنام بنیاد مصطفی قرار داد منعقد کرده است که افراد مرد نظر به این بنیاد معرفی می شوند.

دکتر فرجی آذر با بیان اینکه این بانک همیشه قدردان زحمات حافظان و مدافعان سلامت است افزود: ۱۲۰ دستگاه ضد عفونی کننده به مبلغ ۷ میلیارد ریال تهیه و دراختیار دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل قرار گرفت.

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه امسال برای ۳۳ هزار نفر تسهیلات به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است گفت: این تسهیلات در شاخص های مختلف از جمله تامین نیازهای ضروری و معیشتی ، ازدواج جوانان، هزینه های درمان، تحصیل، تعمیر و تکمیل مسکن همچنین طرح های اشتغالزایی پرداخت شد است.

پرداخت وام ازدواج  برای ۶۵۰ نفر جوان در آستانه ازدواج

وی با بیان اینکه اگر گیرنده وام ازدواج مشکل تشکیل پرونده و ضامن نداشته باشد بدوم معطلی وام می گیرد افزود:  از سال ۱۴۰۲ تا کنون برای ۶۵۰ نفرجوان وام ازدواج بالغ بر یکهزار و ۳۰۰میلیارد ریال و تسهیلات فرزند آوری به تعداد۲۹۰ نفر به مبلغ ۱۵۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال برنامه های خوبی ابلاغ شده است افزود: از جمله افزایش سقف تسهیلات به مبلغ ۳ میلیارد ریال برای افراد حقیقی و ۷ میلیارد ریال برای افراد حقوقی، افزایش سقف تسهیلات کالا کارت، در جهت حمایت از بخش تولید و کالای ایرانی، راه اندازی طرح سفرکارت جهت توسعه صنعت گردشگری ، بکار گیری سامانه ضمان جهت پرداخت تسهیلات بدون ضامن ، تسهیل در ارایه و پرداخت وام ، افزایش سطح دسترسی عموم مردم به خدمات بینظر بانک، مانند شماره حساب، تشکیل پرونده به صورت آنلاین. از جمله کارهای است که بانک مهر ایران مدنظر قرار گرفته است و عملیاتی می کند.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر ایران هیچ وقت از مسئولیت اجتماعی خود غافل نشده است گفت:در هفته بهزیستی میزبان بیش از ۲۰۰ کودک بی سرپرست و ایتام در یکی از بهترین تالارهای اردبیل بودیم.

دکترفرجی اذر افزود: در حمایت از جوانان و اشتغالزایی که به عنوان یکی از مشکلات اصلی کشور است این بانک فعالیت خوبی داشته است، از جمله اینکه  یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات حمایت از کالای ایرانی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است در کنار این ۶۵۰ فقره وام ازدواج، ۲۳۷ فقره وام اشتغالزایی کمیته امداد،۲۹۰ فقره وام فرزند آوری، ۵۰۰ فقره وام اشتغالزایی استانداری و ۶۶ فقره وام بهزیستی و نهایتا ۱۰۶ میلیارد وام بیماری های خاص و …در جهت شکوفایی اشتغالزایی در کشور همواره در دستور کار خود قرار داده است.

راه اندازی جشنواره «مهر پوز»

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن دعوت  ازصاحبان کسب و کار و خیرین  برای مشارکت در امر حسنه قرض الحسنه افزود: هر مبلغی به عنوان منابع در این بانک جمع آوری می شود در استان خودمان هزینه و مصرف می شود،

دکتر فرجی آذر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای تقویت و افزایش توان مالی دارندگانِ فعالِ دستگاه‌های پوز فروشگاهی و تشویق صاحبان کسب و کار فعال جشنواره «مهر پوز» راه اندازی شده است، بدین صورت دارندگان دستگاه‌های پوز فروشگاهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح «مهر پوز» میتوانند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 3 =


دسته‌بندی نشده