کد خبر : 16275
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۱

اجرای ۲ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های شهرداری با مشارکت قرارگاه خاتم‌ در اردبیل؛

ساماندهی و بهسازی رودخانه بالیخلی‌چای با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تداوم می‌یابد

ساماندهی و بهسازی رودخانه بالیخلی‌چای با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تداوم می‌یابد
شهردار اردبیل از مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در طرح ساماندهی و بهسازی رودخانه بالیخلی‌چای اردبیل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایمازنیوز / ، محمود صفری شهردار به‌ همراه دکتر سیدحامد عاملی استاندار، دکتر نیکزاد و مهندس بدری نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمود صفری، شهردار اردبیل در خصوص این جلسه اظهار کرد: باتوجه به این‌که سیما و منظر رودخانه بالیخلی‌چای نیازمند ساماندهی است بنابراین شهرداری اردبیل بهسازی این رودخانه را در برنامه‌ی کاری خود قرار داده و موضوع برای اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفته است .

وی با اشاره به این‌که هدف اصلی شهرداری اردبیل و  قرارگاه خاتم‌الانبیاء؛ ایجاد رفاه برای مردم است تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء دارای ظرفیت‌های زیادی است بنابراین ما نیز تلاش می‌کنیم از پتانسیل‌های این قرارگاه در توسعه و آبادانی شهر بهره ببریم و در همین راستا طی جلسات مکرر قرار شد قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ساماندهی بالیخلی‌چای مشارکت داشته باشد.

صفری، همچنین با اشاره به ضرورت دفن بهداشتی و اصولی پسماندها در شهر اردبیل نیز گفت: در راستای رفع معضلات و ارتقا سلامت جامعه، ایستگاه دفن بهداشتی زباله به صورت استاندارد و مجهز با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل با بیان این‌که قرارگاه خاتم‌الانبیاء در چندین طرح‌ عمرانی شهرداری اردبیل مشارکت دارد، بیان کرد: با اجرای ۲ پروژه‌ی ساماندهی بالیخلی‌چای و ایستگاه دفن بهداشتی زباله، ۲ هزار میلیارد تومان طرح با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سطح شهر اردبیل اجرا می‌شود. پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان نیز با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال انجام است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 17 =


دسته‌بندی نشده