کد خبر : 8076
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

سازماندهی و جمع آوری معتادان در پاک سازی شهر اهواز ضرورت دارد

سازماندهی و جمع آوری معتادان در پاک سازی شهر اهواز ضرورت دارد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، مدیرکل بیمه سلامت استان: لازمه این تغییربزرگ سازماندهی و جمع آوری معتادان در مناطق شهر اهواز در کمترین زمان ممکن چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ آثاری که بر جامعه دارند، کاهش می یابد. وی آگاهی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، مدیرکل بیمه سلامت استان: لازمه این تغییربزرگ سازماندهی و جمع آوری معتادان در مناطق شهر اهواز در کمترین زمان ممکن چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ آثاری که بر جامعه دارند، کاهش می یابد.

وی آگاهی و آموزش‌های ضروری در این حوزه را از مهمترین عوامل آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: فرهنگ سازی در جامعه برای پذیرش معتادان به عنوان بیمار ضرورت دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان نقش سازمان بیمه سلامت ایران در رهایی معتادان از چنگال اعتیاد را بسیار موثر خواند و گفت: نباید اقدامات مددکارانی که با توجه به وضعیت روانی، خانوادگی، به ‌عنوان تسهیل‌گر درمانی، با هدف بازگشت فرد به خانواده را انجام می‌دهند، نادیده بگیریم و ازآنها تقدیر و تشکر می کنم.

خسروی همچنین از درخواست ۲۱ مرکز در حوزه درمان و کاهش آسیب در استان خبر داد و گفت: بیمه سلامت از ۲۱ درخواست با ۱۶ مرکز درمانی در استان برای نگهداری اجباری معتادان قرارداد منعقد کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد:بیمه سلامت خوزستان در سال ۹۹ بالغ بر سه میلیارد ریال برای بهبودی معتادان در استان هزینه کرده است ،زیرا هدف قبول معتادان به عنوان بیمار است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر خانواده و خود این معتادان نیازمند حمایت باشند با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد می توانند از خدمات درمان، تهیه دارو که بیمه سلامت در اختیار آنها قرارداده بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 4 =


دسته‌بندی نشده