کد خبر : 1132
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

ساخت دیگ جوشاننده و برج گلیکول کارخانه گازوگازمایع۲۰۰در شرکت آغاجاری

ساخت دیگ جوشاننده و برج گلیکول کارخانه گازوگازمایع۲۰۰در شرکت آغاجاری

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، فیروز عباسی با اعلام این خبر افزود:‌ در راستای ایمن سازی مخازن و مبدل ها در تاسیسات گاز وگاز مایع و بالا بردن ضریب راندمان در این واحدها با استفاده از توانمندی نیروهای داخلی و

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، فیروز عباسی با اعلام این خبر افزود:‌ در راستای ایمن سازی مخازن و مبدل ها در تاسیسات گاز وگاز مایع و بالا بردن ضریب راندمان در این واحدها با استفاده از توانمندی نیروهای داخلی و حمایت از کالای ایرانی ، پروژه ساخت و نصب دیگ جوشاننده و برج گلیکول کارخانه گازوگازمایع ۲۰۰ انجام گردید.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان بازرسی فنی و خوردگی فلزات، فرسودگی و کاهش ضخامت و با توجه به اهمیت لزوم احیای گلیکول در کارخانجات گاز و گاز مایع، ساخت دیگ و برج مذکور در دستور کار قرار گرفت.

عباسی گفت: پس از دریافت اطلاعات و بررسی توسط کارشناسان ادارات نگهداری و تعمیرات، مهندسی فرآورش، مهندسی گازمایع، مهندسی ساختمان، بازرسی فنی و خوردگی فلزات و عملیات گاز و گازمایع با تلاش به موقع همکاران انجام و در هنگام تعمیرات اساسی واحد نصب و راه اندازی گردید.

رئیس گاز و گاز مایع شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: عملیات ساخت این دیگ جوشاننده و برج گلیکول، با استفاده از توان شرکت‌های داخلی و در راستای حمایت از کالای ایرانی انجام گردید.

 وی درپایان یادآورشد: بی شک اگر توان داخلی در ساخت و تجهیز این دستگاه بکار گرفته نمی شد راه اندازی کارخانه گاز و گاز مایع ۲۰۰ امکان پذیر نبود و لذا با انجام این اقدام ارزشمند روزانه از هدررفت گاز و مایعات گازی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال جلوگیری بعمل آمده است.

 

 انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =


دسته‌بندی نشده