کد خبر : 16232
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی خبر داد:

ساخت درمانگاه تخصصی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان

ساخت درمانگاه تخصصی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان
مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: پروژه درمانگاه تخصصی در شهرستان شادگان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم قلم به نقل ازروابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان ، مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت اظهار کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان ، این شرکت اقدام به تجهیز درمانگاه تخصصی در این شهرستان ، جهت درمان ، رفاه و آسایش مردم شادگان کرده است.

رامین حکیمی در این راستا افزود: این درمانگاه به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: درمانگاه در حال ساخت شهرستان شادگان به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع می باشد. همچنین در ۵ طبقه و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال احداث است.

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان بیان کرد: در قالب کمک مومنانه به خانواده های نیازمند ، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۰ قلم کالا بین نیازمندان و اقشار محروم شهرستان شادگان توزیع می شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ، بصورت حضوری در فصل تابستان گفت: جهت پیشبرد اهداف فرهنگی فرزندان کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان و با همکاری کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان ، دوره های آموزشی در فصل تابستان به صورت رایگان در حال برگزاری است.

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان از جشن بزرگ عید غدیر خم برای خانواده کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − دو =


دسته‌بندی نشده