کد خبر : 13434
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

دبیر اجرایی کارگاه آموزشی منطقه ای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه اعتیاد:

رویکرد اجتماعی نگرش حاشیه نشینان را به مواد مخدر تغییر می دهد

رویکرد اجتماعی نگرش حاشیه نشینان را به مواد مخدر تغییر می دهد
دبیر اجرایی کارگاه آموزشی منطقه ای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه اعتیاد گفت: با رویکرد مقابله اجتماع محور با مواد مخدر قصد داریم یک تحول در نگرش ساکنان محلات محروم و حاشیه نشین نسبت به مواد مخدر ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، صالح صالحی در حاشیه کارگاه منطقه‌ای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه اعتیاد شش استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی سازمان های مردم نهاد حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر انجام فعالیت های ترویجی و آموزشی و آشناسازی ساکنان محلات محروم و حاشیه نشین با آسیب های مصرف مواد مخدر تبعات منفی و شوم آن است.

 

وی ادامه داد: با رویکرد مقابله اجتماع محور با مواد مخدر قصد داریم یک تحول در نگرش ساکنان محلات محروم و حاشیه نشین نسبت به مواد مخدر ایجاد کنیم.

دبیر اجرایی کارگاه آموزشی منطقه ای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه اعتیاد تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد حوزه پیشگیری از اعتیاد موفقیت های زیادی در این زمینه در آن محلات داشتند.

صالحی گفت: این کارگاه یک کارگاه منطقه ای و کشوری است و از سمن های ۶ استان همجوار خوزستان برای ارتقای سطح علمی و فنی شان دعوت کردیم.

وی افزود: در این کارگاه سعی شده تا سمن ها با اهداف تأسیس و کارشان و اصول تیم سازی و انجام فعالیت های پیشگیری محور در محلات محروم و حاشیه نشین با هدف توانمندسازی آنها آشنا شوند.

دبیر اجرایی کارگاه آموزشی منطقه ای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه اعتیاد تصریح کرد: در این کارگاه از اساتید خبره و توانمند و عضو هیئت علمی دانشگاه استفاده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 6 =


دسته‌بندی نشده