کد خبر : 2319
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

رفع قطعی آب شرب ۴۰ روستای شهرستان هویزه

رفع قطعی آب شرب ۴۰ روستای شهرستان هویزه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عبدالکاظم کروشات گفت: قطعی آب بوجود آمده بر اثر کاهش دبی رودخانه و عدم امکان مکش آب بود. وی ادامه داد: کاهش دبی رودخانه در راستای جلوگیری از ورود آب به مزارع کشاورزی و خسارت احتمالی به

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عبدالکاظم کروشات گفت: قطعی آب بوجود آمده بر اثر کاهش دبی رودخانه و عدم امکان مکش آب بود.

وی ادامه داد: کاهش دبی رودخانه در راستای جلوگیری از ورود آب به مزارع کشاورزی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزان انجام شده بود.

کروشات بیان کرد: با اطلاع رسانی های قبلی به اهالی شریف روستایی برای ذخیره سازی آب مورد نیاز خود، عملیات کارگزاری ۳ متر لوله از محل مکش تا رودخانه آغاز و ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل بوجود آمده برطرف شد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان هویزه اظهار کرد: در مدت عملیات رفع مشکل بوجود آمده، از طریق تانکر سیار آب مورد نیاز روستاها تامین شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هچ گونه مشکلی بلحاظ کمی و کیفی در آبرسانی به ۴۰ روستای بخش های مرکزی و نیسان شهرستان هویزه وجود ندارد.

گفتنی است ۴۰ روستای بخش های مرکزی و نیسان شهرستان هویزه جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 19 =


دسته‌بندی نشده