کد خبر : 13249
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۹

رشد ۲۹ درصدی حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز جنوب

رشد ۲۹ درصدی حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت روز چهار شنبه ( ۱۸ آبان ۱۴۰۱) در این باره توضیح داد: از تعداد چاه های حفر شده در این مدت ۳ حلقه توسعه ای و ۴۲ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت روز چهار شنبه ( ۱۸ آبان ۱۴۰۱) در این باره توضیح داد: از تعداد چاه های حفر شده در این مدت ۳ حلقه توسعه ای و ۴۲ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است که درجهت  حفظ،  نگهداشت و افزایش تولید تاثیر بسزایی دارد.
وی گفت: این چاه ها در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در حوزه عملیاتی شرکت های زیر مجموعه این شرکت شامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون؛  مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان حفاری و  تکمیل گردیده است.
زنگنه با بیان اینکه تعداد چاه های حفر شده  در مدت پیش گفته در سال گذشته ۳۲ حلقه بود، افزود: هم اکنون  ۴۶ دستگاه حفاری سنگین و سبک خشکی ناوگان این شرکت در قالب موافقت نامه ها و اجرای پروژه های طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب در مدار عملیات قرار دارند.
وی در خاتمه اظهار کرد:  از این دستگاه ها  ۱۰ دکل در زمینه حفاری چاه های توسعه ای، یک دکل در ارتباط با چاه های توصیفی و ۳۵ دکل در چاه های تعمیر تکمیلی فعالیت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + چهار =


دسته‌بندی نشده