کد خبر : 15361
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

با تلاش متخصصان مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران محقق شد

رشد ۱۰ درصدی تعداد عملیات و افزایش ۲۲ درصدی متراژ لوله گذاری چاه های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱

رشد ۱۰ درصدی تعداد عملیات و افزایش ۲۲ درصدی متراژ لوله گذاری چاه های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱
با تلاش متخصصان مدیریت خدمات فنی حفاری در اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت ملی حفاری ایران، خدمات این بخش در سال ۱۴۰۱ در قیاس با سال قبل از آن از نظر تعداد عملیات لوله گذاری چاه های نفت و گاز ۱۰ درصد و در متراژ عملیات ۲۲ درصد افزایش داشت. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم با به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، برزو ترابی راکی رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت در توضیح بیشتر در این باره گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۰۳ عملیات به متراژ ۷۱۲ هزار و ۶۱۵ متر انجام شد که این ارقام در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۶۵ عملیات به متراژ ۵۵۸ هزار و ۱۵۷ متر بود.
وی با بیان اینکه با روز آمد سازی و تامین بخشی از تجهیزات کاربردی، پیش بینی می شود در صورت افزایش درخواست کارفرمایان، تعداد عملیات در سال ۱۴۰۲ رشد فزاینده داشته باشد، افزود: در ۱۵ روز ابتدای امسال نیز تعداد ۱۶ عملیات لوله گذاری چاه به شرکت های متقاضی ارائه گردید.
ترابی راکی اظهار کرد: اداره لوله گذاری چاه زیر مجموعه مدیریت خدمات فنی شرکت است که با داشتن کارکنان مجرب و همچنین تجهیزات مناسب با رعایت الزامات ایمنی و استانداردهای زیست محیطی با بیش از چهار دهه فعالیت مستمر، اقدام به ارائه خدمات در چاه های اکتشافی، توسعه ای و توصیفی در مناطق عملیاتی خشکی، دریایی می کند.
رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات این واحد شامل رانش و کشیدن انواع لوله های جداری ، آستری و مغزی و رشته های تکمیلی از سایز ۲ و ۳/۸ الی ۳۰ اینچ است که با همکاری و همیاری ۱۵ گروه عملیاتی انجام می شود.
وی عمده کارفرماها را شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت فلات قاره، نفت مناطق مرکزی، توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID)، توسعه پترو ایران، مهندسی پژواک انرژی، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و همچنین پروژه های کلید در دست شرکت عنوان کرد.
ترابی راکی اظهار کرد: اهداف اداره لوله گذاری چاه توسعه و ارتقای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) متناسب با استانداردهای بین المللی، مشتری مداری و کسب رضایت کارفرماها، آموزش های تخصصی ، افزایش سطح دانش فنی کارکنان ،حفظ بازارهای فعلی و ورود به بازارهای بین المللی با استفاده از فناوری های نوین است.
رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تقویت و نوسازی ناوگان با پیگیری های به عمل آمده از سوی مدیریت خدمات فنی و همکاری مدیریت های تدارکات و امور کالا، امور مالی، مهندسی، کمیسیون مناقصات، کمیته فنی بازرگانی و مساعدت های مدیریت ارشد شرکت در اواخر سال گذشته بخشی از تجهیزات مورد نیاز این اداره از جمله تعداد ۱۴ مجموعه آچار هیدرولیکی (power tongue ) در سایزهای مختلف تامین شد که تاثیر بسزایی در نوسازی و تقویت ناوگان این حوزه دارد و کاربست آنها زمینه افزایش کیفیت خدمات و کسب رضایتمندی شرکت های دریافت کننده خدمات را فراهم می آورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =


دسته‌بندی نشده