کد خبر : 7654
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۴

رسانه های خوزستان در همه بحران ها حضور داشته اند و نیاز به حمایت دارند

رسانه های خوزستان در همه بحران ها حضور داشته اند و نیاز به حمایت دارند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، بهمئی رییس بسیج رسانه خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار و‌ تشکر ویژه از اصحاب رسانه استان خوزستان، بیان داشت: جایگاه اصحاب رسانه در حوزه کاری استان بزرگ و کلیدی است. وی در ادامه گفت: از مسئولین و نهادهایی همچون مدیرکل سازمان ارشاد اسلامی استان خوزستان، اعضای هیئت مدیره خانه

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، بهمئی رییس بسیج رسانه خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار و‌ تشکر ویژه از اصحاب رسانه استان خوزستان، بیان داشت: جایگاه اصحاب رسانه در حوزه کاری استان بزرگ و کلیدی است.

وی در ادامه گفت: از مسئولین و نهادهایی همچون مدیرکل سازمان ارشاد اسلامی استان خوزستان، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، رییس خانه مطبوعات استان که فعالیت های بی سابقه و درخشانی در زمینع رفع موانع فعالیت های رسانه ها داشته اند، تقدیر می کنیم.

بهمئی گفت: بحث معیشت و بیمه خبرنگاران یک مشکلی است که همیشه در حال پیگری هستیم, ولی این مشکلی است که اصحاب رسانه سراسر کشور از آن گلایه دارند و انتظار می رود تلاش بیشتری برای به ثمر نشستن این پیگیری ها و حل مشکلات از سوی مرکز انجام شود.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان، اظهار داشت: طرحی نوشته ایم با عنوان ساماندهی، شفافیت و حمایت از فعالیت مدیریت شهری اهواز، که با مصوبات و بندهای موجود این طرح بتواند خدمات رسانه ها را مورد حمایت قرار دهد.

بهمئی خطاب به استاندار خوزستان، بیان داشت: رسانه ها در همه بحران های پیش آمده استان خوزستان از جمله سیل، کرونا، تنش های آبی همواره حضور پررنگ داشته اند و همچون یک سرباز فعالیت می کنند نیاز به حمایت و تشکر ویژه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + شش =


دسته‌بندی نشده