کد خبر : 7889
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

راه اندازی کارگاه جدیدآموزش تخصصی تعمیرات موبایل در دشت آزادگان

راه اندازی کارگاه جدیدآموزش تخصصی تعمیرات موبایل در دشت آزادگان
بمناسبت گرامیداشت هفته دولت کارگاه جدیدآموزش تخصصی مهارت رشته تعمیرات موبایل درشهرستان دشت آزادگان راه اندازی شد. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان دشت آزادگان ؛بمناسبت گرامیداشت هفته دولت کارگاه آموزش تخصصی مهارت رشته تعمیرات موبایل با حضور قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان و دیگرمسئولین محلی راه اندازی شد.

عبدالنبی باوی رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان دشت آزادگان درحاشیه مراسم راه اندازی کارگاه جدیدآموزشی اظهارکرد:تعمیرات موبایل و یادگیری آن یکی از آموزش های مهم در دنیای امروز است که یادگیری اصولی و تخصصی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باوی افزود:دوره آموزش تعمیر موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره ها بوده که در بازار کار از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد.

وی ادامه داد:دوره های تعمیرات تخصصی موبایل در این مرکز آموزشی برای کلیه علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل با هر سطح دانش و تجربه بصورت رایگان ارایه می شود.

باوی عنوان کرد:استاتداردمهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور۱۰۰ساعت است که ۴۵ساعت آموزش تئوری و۵۵ساعت بصورت عملی وکارورزی اجرا می شود.

وی بیان کرد:مهارت آموزی این رشته شامل سخت افزار و نرم افزار است به صورت کاملا عملی توسط اساتید مجرب و کارآزموده انجام می گیرد.

باوی اضافه کرد:در این دوره ها کارآموز تعمیرات موبایل به صورت کاملا عملی بر روی انواع موبایل کار و تمرین کرده و آماده ورود به بازار کار تعمیرات موبایل می شود.

وی خاطرنشان کرد:آزمون های تعمیرات موبایل شامل دو آزمون تئوری تعمیرات موبایل و آزمون عملی می باشدکه در آزمون تئوری می بایست به سوالات تعمیرات موبایل پاسخ  و در آزمون های عملی به صورت عملی مشکلات موبایل را عیب یابی و رفع کنند.

باوی گفت:شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه بین المللی تعمیرات موبایل دریافت خواهندکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 10 =


دسته‌بندی نشده