کد خبر : 14330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

رئیس شورای شهر اهواز در آیین افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهید فرهادی سلطانمش در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

راه اندازی بی. آر. تی، بهبود ورودی های شهر و باز زنده سازی کارون اولویت سال آینده شورا و شهرداری

راه اندازی بی. آر. تی، بهبود ورودی های شهر و باز زنده سازی کارون اولویت سال آینده شورا و شهرداری
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن اشاره به رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس و ایستگاه جدید آتش نشانی اهواز گفت: راه‌اندازی بی.آر.تی بهبود ورودی‌های شهر و باز زنده سازی کارون از جمله مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری اهواز هستند که از سال آینده با توجه به برنامه ریزی انجام شده، اقدامات عملی در خصوص آن‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز سیاوش محمودی روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در آیین افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهید فرهادی اظهار کرد: کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در همه حوزه‌ها همواره جان خود را برای خدمت رسانی و نجات شهروندان در کف دست می گذارند، این سازمان همواره در همه‌ی بحران‌ها پیشران خدمت رسانی بوده است.

وی افزود: قطار توسعه و عمران شهر حرکت خود را آغاز کرده و در این مسیر در حال پیشرفت است، اتفاقات خوبی در مجموعه شهر در حال رقم خوردن است با این حال انتظار می رود این مسیر با سرعت بیشتری طی شود چرا که مردم انتظار بیشتری از شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز دارند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: منابع و درآمدهای شهر محدود است لذا باید انتظارات نیز در حد این منابع و قابل دسترس باشند، مسئله آسفالت یکی از مطالبات جدی مردم از سال‌های گذشته تا کنون است که در ایام اخیر جدیت بیشتری به خود گرفته است، امیدواریم با توجه به اینکه قراردادهای اجرای آسفالت به نتیجه رسیده اقدامات با سرعت بیشتری پیش بروند.

وی اضافه کرد: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز یک اتفاق مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم که در همین راستا ۴۰ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری شده رونمایی شدند، این امر در طول سالیان گذشته بینظیر بوده است چرا که شهر اهواز در مجموع ۹۰ دستگاه اتوبوس دارد اما در سال جاری ۱۲۹ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است.

محمودی تاکید کرد: راه‌انداری BRT، بهبود ورودی‌های شهر و باز زنده سازی کارون از جمله مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری اهواز هستند که از سال آینده با توجه به برنامه ریزی انجام شده، اقدامات عملی در خصوص آن‌ها انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 2 =


دسته‌بندی نشده