کد خبر : 14497
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در جمع اهالی منطقه ۳ در مسجد قبا عنوان کرد؛   تقویت ناوگان حمل و نقل و اجرایی شدن طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در جمع اهالی منطقه ۳ در مسجد قبا عنوان کرد؛   تقویت ناوگان حمل و نقل و اجرایی شدن طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در جمع نمازگزاران مسجد قبای شهرک حفاری درخصوص برنامه ها و مشکلات شهر اظهار کرد: در این دوره شورا همواره سعی بر آن بوده که نه به معنای واقعی مدیریت واحد شهری،

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در جمع نمازگزاران مسجد قبای شهرک حفاری درخصوص برنامه ها و مشکلات شهر اظهار کرد: در این دوره شورا همواره سعی بر آن بوده که نه به معنای واقعی مدیریت واحد شهری، بلکه به سوی هماهنگی واحد شهری حرکت کنیم که در این راستا مکررا با دستگاه های اجرای جلسات مشترک و همکاری های مشترک داشته ایم.

وی به قرارداد اخیر ۱۵۰ میلیارد تومانی آسفالت اشاره کرد و افزود: بستن این قرارداد در مناطق مختلف شهر تحول و تسکینی خواهد بود که در سال آینده نیز سهم بیشتری در بودجه به خود اختصاص خواهد داد.

محمودی تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای نو و جدید شهرداری بکارگیری آسفالت سرد است که جدیدا به سیستم شهرداری شهر اضافه شده و راه کار خوبی برای ترمیم سریع برخی چاله های موجود است.

رییس شورای شهر اهواز با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل،افزود: تا کنون اهواز دارای ۹۰ دستگاه اتوبوس بود که از سال گذشته تا کنون شهرداری با مشارکت دولت ۱۲۹ دستگاه جدید خریداری کرد، همچنین هزینه ۱۰۰ دستگاه ون پرداخت شده که به زودی به ناوگان حمل و نقل اضافه میشود.

وی در خصوص نوسازی و بروز رسانی ناوگان تاکسیرانی گفت: در برنامه داریم تا ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی را به سیستم حمل و نقل شهری اضافه کنیم.

محمودی از اجرای دو خط بی. آر. تی در شهر خبر داد و عنوان کرد:کار طراحی و مطالعاتی اولین خط بی.آر.تی از چهارشیر تا دانشگاه آزاد انجام شده و کار اجرایی آن ظرف دو ماه آینده آغاز اجرا خواهد شد.

رییس شورای شهر اهواز از اجرای طرح ترافیک در اهواز خبر داد و گفت: یکی از شکایات مردم مشکل ترافیک به ویژه در مرکز شهر است که برنامه داریم تا با اجرای طرح طرافیک در هسته مرکزی شهر این مشکل را مدیریت کنیم.

محمودی آماده سازی مقدمات اجرای طرح ترافیک را ضروری خواند و گفت: ون ها، تاکسی ها، بی ار تی و اتوبوس های تجهیز شده و جدید مقدماتی هستند که با ورودشان به ناوگان حمل و نقل عمومی مقدمات اجرای طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر آماده میشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به ۲ پروژه تقاطع میدان شهید چمران و جاده کمربندی جاده برومی به پل ششم اشاره کرد و گفت: تقاطع غیر هم سطح میدان دانشگاه چمران در روزهای آینده و جاده مواصلاتی برومی به پل ششم تقریبا تا اردیبهشت ماه تکمیل خواهد شد.

وی در جمع اهالی منطقه ۳ به موضوع باززنده سازی ساحل کارون اشاره کرد و افزود: نمونه این ساحل سازی پارک ریحانه است که در امتداد ساحل با نرده کشی بتنی، کاشت چراغ، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری این باززنده سازی ادامه خواهد داشت که امیدواریم با استقبال

محمودی اظهار کرد: پارک های اهواز در اختیار مردم نیستند؛ در هفته های اخیر اقدامات گسترده ای برای پاکسازی پارک ها از قلیان ها انجام شده که کافی نبوده و با برنامه هایی که با نیروی انتظامی برای استقرار کیوسک هایی در سطح این پارک داریم امیدواریم بتوانیم پارک را به مردم برگردانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مشکل پسماند و زباله شهر اشاره کرد و گفت: در این راه مردم، رسانه ها و بعد از آن شهرداری باید دست به دست هم زنند.

وی به حجم بالای تولید زباله در اهواز اشاره کرد و گفت: مافیای عجیبی در موضوع جمع آوری زباله بوجود آمده که منجر به تشکیل بیش از ۲۵۰ مرکز جمع آوری غیرمجاز زباله در محله های مختلف شهر شده و ایجاد مسائلی مثل آلودگی و نامنی برای شهر شده است.

محمودی به راه اندازی اپلیکیشن بهروب اشاره داشت و تاکید کرد: این برنامه می تواند موضوع زباله و معضلات آن را به نفع مردم و محیط زیست حل کند، به شرطی که مردم و رسانه ها با همکاری با هم از این موضوع پشتیبانی کنند.

گفتنی است این نشست با حضور اهالی منطقه ۳ در مسجد قبا شهرک حفاری برگزار و پس از مطرح شدن موارد و مشکلات مردم، موضوعات به مسئولین شهرداری منطقه ۳ حاضر در جلسه ارجاع و پیگیری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =


دسته‌بندی نشده