کد خبر : 11776
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۴

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد؛ باید به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد؛ باید به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سیاوش محمودی پانزدهم شهریور ماه در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: وظیفه دارم از زحمات تک تک کارگران، سازمان پسماند و همه کسانی که در احداث این سلول زحمت کشیدند تشکر کنم، چرا که در دو سه ماه گذشته وضعیت دمای

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سیاوش محمودی پانزدهم شهریور ماه در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: وظیفه دارم از زحمات تک تک کارگران، سازمان پسماند و همه کسانی که در احداث این سلول زحمت کشیدند تشکر کنم، چرا که در دو سه ماه گذشته وضعیت دمای اهواز بسیار بالا بود و انجام کار در این شرایط سخت جای تقدیر دارد.

وی افزود: در این دوره مدیریت سازمان پسماند، خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفت و کارخانه ای که سالیان سال تعطیل بود، بازسازی شد و امروز آماده بهره برداری است.رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: احداث سلول شماره دو اقدام خوبی است که می تواند در بحث تفکیک زباله از مقصد و رعایت نکات بهداشتی در این زمینه کمک کند.

محمودی با تاکید بر اینکه از شهردار و سازمان مدیریت پسماند می‌خواهیم که چرخه پسماند در اهواز حل شود، بیان کرد: پسماند حوزه های مختلفی دارد و آموزش شهروندی در این خصوص باید جدی گرفته شود و به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم.

وی گفت: در رابطه با موضوع تفکیک از مبدا طرحی را شورای شهر ارائه داده بودند که انتظار داریم مدیریت شهری، شهردار و سازمان پسماند به جد ورود کند و تفکیک از مبدا را آغاز کنیم.

محمودی با بیان اینکه زمینه سرمایه گذاری در اهواز وجود دارد، گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دعوت می کنیم تا در رابطه با موضوع پسماند ورود و در حد توان کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه توجه به موضوع جمع آوری نخاله ها یک مسئله جدی است، بیان کرد: بارها گفته ایم که توجه به موضوع جمع آوری نخاله مهم است و امیدواریم بتوانیم در این خصوص اقدامات موثری را انجام بدهیم.

منبع:روابط عمومی شهرداری اهواز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 6 =


دسته‌بندی نشده