کد خبر : 17590
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۱۹

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی: اعلام انزجار از جنایات آمریکا و رژیم کودک‌ کش اسرائیل جهانی شده است

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی: اعلام انزجار از جنایات آمریکا و رژیم کودک‌ کش اسرائیل جهانی شده است
رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: امروز مردم آگاه و بیدار سراسر دنیا علیه جنایات آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل شعار می‌دهند و از مردم مظلوم غزه اعلام حمایت کردند و اتفاقات این روزها نشان از نابودی صهیونیسم جهانی است و به فرموده رهبری 25 سال آینده را نخواهند دید.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از ترشیز خوان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور، دانش آموزان و مردم انقلابی شهرستان کاشمر با حضور پرشور خورد در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر جنایات رژیم غاصب اسرائیل به سرکردگی آمریکای جنایتکار را محکوم کردند و همدردی و همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه به نمایش گذاشتند.

موسی الرضا حاجی بگلو، در پایان مراسم راهپیمایی گفت: ۱۳ آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم کشورمان نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم تاریخی است که نخستین آن تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه به جهت اعتراض به قانون کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ است.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون که حق محاکمه مرتکبین به جرم اتباع بیگانه را نداشتیم افزود: دومین واقعه ۱۳ آبان مربوط به دانش آموزان کشورمان در سال ۱۳۵۷ است که علیه رژیم طاغوت به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و در آنجا رژیم پهلوی دانش آموزان و دانشجویان کشورمان را به شهادت رساند.

وی بیان داشت: سومین واقعه تاریخی ۱۳ آبانماه مربوط به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که حدود ۸۰ کتاب در مورد خیانت‌ها و جاسوسی دولت امریکا در کشورمان نوشته شده است و در اهمیت آن همین بس که رهبر انقلاب ان را انقلابی بزرگتر بعد از سرنگونی رزیم پهلونی نامید.

حاجی بگلو تأکید کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید راه شهدایمان را ادامه دهیم و از جبهه مقاومت حمایت کنیم بویژه که امروز مردم آگاه و بیدار سراسر دنیا در برابر جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل سکوت نکردند و علیه جنایت‌های امریکا و اسرائیل شعار می‌دهند.

وی با بیان اینکه هشت میلیون ایرانی به صورت پیامکی برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام امادگی حضور کردند گفت: به فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و قطعا این اتفاق شکل خواهد گرفت و اتفاقات امروز برای نابودی اسرائیل است.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی بیان داشت: در منطقه خاورمیانه جایی برای غاصبگران وجود ندارد و امروز رزمندگان جبهه‌های مقاومت در عراق، سوریه، لبنان، یمن پاسخ جنایتکاران و غاصبان را می‌دهند.

وی با بیان اینک دولت سیزدهم، دولتی مردمی است و اتفاقات خوبی در این دولت رقم خورده یادآور شد: انقلاب ما و جمهوری اسلامی ایران ما با خون شهدا شکل گرفته است و همه مکلفیم برای حفاظت از این انقلاب تلاش کنیم و در جهت رفع مشکلات کشورمان بکوشیم.

برای مشاهده تصاویر راهپیمایی کلیک کنید.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + بیست =


دسته‌بندی نشده