کد خبر : 17283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

رئیس اتاق اصناف اردبیل : اصناف؛ قلب تپنده اقتصاد کشور

رئیس اتاق اصناف اردبیل : اصناف؛ قلب تپنده اقتصاد کشور
اردبیل -رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: اصناف به عنوان بزرگترین و تاثیر گذارترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و در حقیقت قلب تپنده اقتصادکشور هستند.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ازتایماز نیوز/ عسگر ارغوانی در همایش پلیس و اصناف اردبیل با محوریت شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار، با اشاره به اینکه همکاری اصناف و کسبه با حافظان امنیت در رشد و توسعه اقتصادی استان مؤثر است، اقزود: همکاری و همراهی کسبه و بازار با نیروی انتظامی ضامن رشد اقتصادی شهرها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نقش بی بدیل اصناف در کشور بر کسی پوشیده نیست و این تشکل برآمده از مردم در همه دوره ها نقش موثر و تاثیر گذاری در کشور داشته است..

وی با تاکید بر اینکه اصناف در تولید نقش به سزایی دارند و قلب تپنده اقتصاد کشور هستند گفت: اصناف به عنوان حلقه ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی، جایگاه ویژه‌ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور دارند.

ارغوانی تصریح کرد: اصناف و کسبه در جنگ اقتصادی در صف مقدم هستند و در تاریخ کشور اصناف و کسبه همواره در کنار انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند..

وی همکاری اصناف و رؤسای اتحادیه ها را با حافظان امنیت ضروری دانست و ادامه داد: اصناف بزرگترین تشکل مردمی و اقتصادی و همواره پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس اصناف مرکز اردبیل در ادامه گفت: هم‌اکنون به برکت ارتباط موثر و مثبت مردم با پلیس شاهد امنیت روزافزون در سطح استان و منطقه هستیم

عسگر ارغوانی در پایان سخنان خود بیان داشت: اصناف و کسبه اصالت یک محصول را برای مشتری مشخص می نمایند و با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور باید تعامل خود را با مردم افزایش داده و سهم خود را در مسیر بهبود اقتصاد و برقراری آرامش ملی ادا نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =


دسته‌بندی نشده