کد خبر : 7219
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۴۸

رئیسی به اهواز سفر می‌کند/ امیدواری مردم به عدالت‌باوری رئیسی

رئیسی به اهواز سفر می‌کند/ امیدواری مردم به عدالت‌باوری رئیسی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، حجت‌الاسلام علیرضا فاطمی نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری در محل ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در اهواز بیان کرد:امروز یکی از مشکلات عمده جوانان تشکیل خانواده و تامین مسکن حداقل است که از برنامه‌های اصلی رئیسی تولید یک میلیون مسکن در هر سال با تسهیلات و کمترین بهره است. وی گفت:

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، حجت‌الاسلام علیرضا فاطمی نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری در محل ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در اهواز بیان کرد:امروز یکی از مشکلات عمده جوانان تشکیل خانواده و تامین مسکن حداقل است که از برنامه‌های اصلی رئیسی تولید یک میلیون مسکن در هر سال با تسهیلات و کمترین بهره است.

وی گفت: در این فضای جامعه تمییز شعارهای حقیقی از غیرحقیقی دشوار است که رسانه‌ها، نقش موثری در تشخیص انتخاب نامزد اصلح و فرد شایسته دارند.
وی افزود: امید است با نقش آفرینی رسانه‌ها، نخبگان و شخصیت‌های علمی کشور در انتخابات امسال شاهد حضور پرشور مردم باشیم چرا که ملت پشتوانه این انقلاب اسلامی هستند.
رییس ستاد انتخابات رئیسی در خوزستان ادامه داد: شخصیت نواندیش و فقیه رئیسی و به ویژه ساده زیستی وی باعث شد در زمینه حمایت از وی گام برداریم چرا که شخصیت حجت الاسلام رئیسی در تراز انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در تمامی انتخابات در جمهوری اسلامی ، حضور مردم تعیین کننده بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران از روز تاسیس تاکنون مبتنی بر آرای مردم بوده و این تفاوت بزرگ و اساسی انتخابات ایران با نظام های جهان است ؛ حتی فقیه جامع الشرایط که طبق اصل قانون اساسی مشروعیت خود را از قرآن و از روایات اهل بیت(ع) می‌گیرد نیز برای تکمیل حضورش در جامعه نیازمند آرای مردم است.
حجت الاسلام فاطمی نژاد با بیان اینکه در تمامی ارکان نظام آرای مردم مهم است  گفت: مشروعیت برگرفته از آیات و روایات ، و فعلیت بخشیدن به ولایت فقیه، مقبولیت است که این مقبولیت مبتنی بر آرای مردم است.
وی گفت: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم؛ فشار اقتصادی زیادی بر مردم وارد شده و در یک سال اخیر سفره‌های مردم نیز به شدت کوچک شده است.
حجت‌الاسلام فاطمی نژاد بیان‌کرد: هر فردی می‌تواند با کسب حداکثر آرای مردم انتخاب شود اما در شرایط کنونی نیاز به رییس جمهوری داریم که در تراز انقلاب باشد و توانمندی‌ لازم را برای مدیریت عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد؛ یکی از مهمترین ویژگی‌های سید ابراهیم رئیسی عملکرد وی در دستگاه قضا و آستان قدس رضوی و کلام صادقانه است.
وی ادامه داد:  رئیسی عدالت محور است و برای تحقق عدالت آمده است، همانگونه که در ۲ سال گذشته در قوه قضاییه با امثال طبری برخورد کرد.
حجت‌الاسلام فاطمی نژاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر سیاست ابراهیمی رئیسی برای ادامه مذاکرات با غرب گفت: مذاکرات ایران با غرب حتی در دوران جنگ تحمیلی و قبل تر از آن نیز وجود داشته اما اینکه چگونه با غرب وارد مذاکره شویم که حاصل آن پیشرفت و توسعه و کمک به اقتصاد باشد، دارای اهمیت است اما نباید همه  مشکلات کشور را به تحریم‌ها ربط دهیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 4 =


دسته‌بندی نشده