کد خبر : 6658
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷

ذبح غیر بهداشتی گوسفند در مناطق حاشیه ای اهواز

ذبح غیر بهداشتی گوسفند در مناطق حاشیه ای اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ یک سالی است که بیماری کرونا در دنیا ، کشور ، استان و شهر اهواز شیوع پیدا کرده است و تنها راه جلوگیری از ابتلاع به این بیماری فقط و فقط رعایت بهداشت فردی ، عمومی و مواد غذایی از جمله گوشت ، میوه و سبزیجات است . از

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ یک سالی است که بیماری کرونا در دنیا ، کشور ، استان و شهر اهواز شیوع پیدا کرده است و تنها راه جلوگیری از ابتلاع به این بیماری فقط و فقط رعایت بهداشت فردی ، عمومی و مواد غذایی از جمله گوشت ، میوه و سبزیجات است .

از این رو مردم در خرید مواد اولیه غذایی بیش از پیش دقت دارند ولی متاسفانه یکسری آدم های فرصت طلب و سود جود که فقط و فقط به منافع شخصی خود فکر می کنند .

کشتارگاه های سیار در حواشی شهر گوسفندان را به صورت غیربهداشتی در فضای نا مناسب محیطی روی زمین و در کنار حیوانات اهلی چون گربه و سگ های ولگرد در حواشی شهر اهواز از جمله منطقه چهارصد دستگاه و زرگان ذبح و عرضه می کنند.

با توجه به اینکه در حال حاظر علاوه بر کوید ۱۹ کرونا انگیسی که تمام سنین را تهدید می کند و کار به تعطیلی کامل بازار و فروشگاه ها بغیر از فروشگاه های عرضه اغلام مورد نیاز ضروری کشیده شده است .

 

 

 

 

ولی متاسفانه همچنان این کشتارگاه های سیار سودجو که کاملا غیر بهداشتی گوسفندان را ذبح و عرضه می کنند درحال فعالیت هستند و ارگان های ذی ربط هیچ عکس العملی در برخورد و جمع آوری این کشتارگاه های سیار غیر مجاز نداشتند و اگر برخوردی بوده است به صورت مقطعی بوده چرا که همچنان این کشتارگاه ها سیار در حال فعالیت می باشند .

و در پایان از مسئولین ذی ربط تقاضا می شود برای حفظ سلامت شهروندان اهواز هر چه سریعتر با کشتارگاه های سیارحواشی شهر که بصورت غیر مجاز و غیر بهداشتی در حال فعالیت هستند برخورد لازم را داشته باشند ‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:رهرونیوز

انتهای پیام /*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 16 =


دسته‌بندی نشده