کد خبر : 18125
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با فرماندار جدید شهرستان خرمشهر

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با فرماندار جدید شهرستان خرمشهر
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در دیدار با فرماندار جدید شهرستان خرمشهر بر تداوم همکاری با فرمانداری خرمشهر و دیگر دستگاه های اجرایی این شهرستان خاصه در راستای مسئولیت های اجتماعی و همسو با انجام وظایف ذاتی و سازمانی شرکت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، یکشنبه (۸ بهمن ماه ۱۴۰۲) مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت به همراه آقایان عیسی مهدی پور سرپرست خدمات و پشتیبانی، مصطفی سواری رئیس حراست و امید نصیری رئیس روابط عمومی با حضور در فرمانداری خرمشهر با مسعود خواست خدایی فرماندار جدید این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

مهندس عذاری اهوازی در این دیدار ضمن تبریک به خواست خدایی بابت انتخاب ایشان، به معرفی شرکت و حیطه مسئولیت آن در راهبری میادین نفتی غرب کارون پرداخت و درباره زمینه های تعامل و همکاری با فرمانداری و ادارات شهرستان توضیحاتی را ارائه داد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان توجه به مسئولیت های اجتماعی در شهرها و مناطق روستایی پیرامون تاسیسات و مناطق عملیاتی را از اولویت های کاری این شرکت عنوان کرد و افزود: انجام  مسئولیت های اجتماعی  براساس خط مشی شرکت ملی نفت ایران همیشه در دستور کار قرار دارد و اختصاص بیش از ۷ همت توسط وزارت نفت دولت مردمی سیزدهم برای آبادانی استان خوزستان در سال جاری گویای عزم راسخ این وزارتخانه در این موضوع است.

فرماندار جدید خرمشهر نیز با اشاره به اقدامات موثر شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همکاری با دستگاه های اجرایی، خواستار همکاری بیش از پیش این شرکت در امور محوله به این فرمانداری و در سطح شهرستان شد.

همچنین خواست خدایی بر ارتباط و همکاری مستمر با شرکت نفت و گاز اروندان در راستای تحقق برنامه های وزارت نفت و همچنین توجه به زیرساخت ها و  عمران و آبادی مناطق همجوار تاسیسات نفتی تاکید نمود و از اقدامات موثر گذشته این شرکت تقدیر بعمل آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =


دسته‌بندی نشده