کد خبر : 17579
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۰۱

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با امام جمعه، شهردار و شورای شهر مینوشهر

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با امام جمعه، شهردار و شورای شهر مینوشهر
مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت چهارشنبه ( ۱۰ آبانماه ۱۴۰۲) در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت در خرمشهر، با امام جمعه، شهردار و شورای شهر مینوشهر دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این دیدار مهندس عذاری اهوازی ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام شده به شهر ها و روستاهای همجوار با تاسیسات نفتی این شرکت، اظهار داشت: خدمت به مردم عین عبادت است و شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی همواره در دو سال اخیر پیشتاز بوده است و توجه به وضعیت شهرهای حوزه تاسیساتی این شرکت و رفاه حال از عزیزان در دستور کار بنده بوده است.

وی همچنین اذعان کرد؛ در دولت سیزدهم وزارت نفت بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات به استان خوزستان و مناطق و شهرهای نفتخیز وگاز خیز تخصیص داد که می‌بایست با یک مدیدیت درست به سمت تولید، ایجاد اشتغال و رفاه حال مردم گردد .

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در انتهای این نشست نیز در خصوص پیگیری رفع موانع ایجاد شده در مینوشهر دستوارتی ابلاغ نمودند و گفت؛ از هیچ کوششی برای بهبود وضعیت مردم انقلابی و شهید پرور این شهر و همچنین خرمشهر دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین شرفی، امام‌جمعه محترم مینوشهر، و سایر اعضای شورای این شهر از زحمات، تلاش و اقدامات مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و همکارانشان در ارائه خدمات و پشتیبانی های انجام شده به مردم و شهرداری مینوشهر تقدیر و تشکر نمودند و تداوم این خدمات را خواستار شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =


دسته‌بندی نشده