کد خبر : 1337
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

دیدار مدیرعامل شرکت ملّی نفت ایران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

دیدار مدیرعامل شرکت ملّی نفت ایران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این دیدار که مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تعدادی از مدیران شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند، آیت الله موسوی جزایری بر تقویت اقتصاد کشور برای مقابله با فشار

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این دیدار که مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تعدادی از مدیران شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند، آیت الله موسوی جزایری بر تقویت اقتصاد کشور برای مقابله با فشار دشمنان تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت های جدید شغلی در استان، اولویت قراردادن نیروهای بومی در استخدام ها را خواستار شد.

آیت الله موسوی جزایری، همچنین با قدردانی از مدیران عامل سابق شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان، انتصاب مدیران عامل جدید این شرکت ها را تبریک گفت.

در این دیدار دکتر کرباسیان گزارشی از وضعیت تولید ارائه داد و اظهار داشت: مجموعه مدیران و کارکنان شرکت ملی نفت ایران با تکیه بر توان داخلی تلاش ویژه ای در استمرار تولید نفت دارند.

وی گفت: وزارت نفت نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام جدی داشته و در این راستا فعالیت های موثری بویژه در استان خوزستان انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری مسئول ستاد اقامه نماز و قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در استان خوزستان نیز در خصوص عملکرد این قرارگاه گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 15 =


دسته‌بندی نشده