کد خبر : 17793
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

در همایش علمی و فرهنگی دانشگاه های خوزستان مطرح شد؛

دکتر رشنودی: غزه امروز با خرمشهر دیروز فرقی ندارد/ سکوت مجامع بین المللی بخشودنی نیست

دکتر رشنودی: غزه امروز با خرمشهر دیروز فرقی ندارد/ سکوت مجامع بین المللی بخشودنی نیست
همایش علمی و فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مسئول پایگاه بسیج اساتید خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، همایش علمی و فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج امروز با حضور «اصغر رشنودی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مسئول پایگاه بسیج اساتید استان به میزبانی بسیج اساتید دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

حاضرین در این همایش ضمن محکومیت جنایات رژیم‌ غاصب صهیونیستی، از مقاومت مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایات صورت گرفته در غزه را محکوم کردند.

دکتر رشنودی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز با حضور در این همایش بر حمایت همه جانبه جامعه بسیج اساتید استان از مقاومت مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و خواستار توجه مجامع بین المللی به فاجعه انسانی رخ داده در نوار غزه شد.
وی در این همایش به جنایات مشابه رژیم بعث و صدام اشاره کرد و افزود: ملت آزاده و عدالت خواه ایران اسلامی تجربه چنین مبارزاتی را دارند. غزه امروز تفاوت چندانی با خرمشهر دیروز ندارد ولی آن چه ماندگار و پیروز است جبهه حق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + بیست =


دسته‌بندی نشده