کد خبر : 406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

«دوستی با رینگا» در شوشتر

«دوستی با رینگا» در شوشتر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، علی بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایش “دوستی با رینگا” کاری از گروه تئاتر کودک و نوجوان ترنج وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوشتر در حال تمرین برای اجرا است. وی  افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی محجوب از هنرمندان و کارگردانان جوان شهرستان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، علی بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایش “دوستی با رینگا” کاری از گروه تئاتر کودک و نوجوان ترنج وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوشتر در حال تمرین برای اجرا است.

وی  افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی محجوب از هنرمندان و کارگردانان جوان شهرستان است که هم‌اکنون در حال تمرین و مراحل پایانی آماده‌سازی در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برای اجرای عموم است.

بهرامی در خصوص ویژ‌گی و اهمیت تئاتر کودک بیان کرد: نقش و جایگاه نمایش در انتقال مفاهیم و آموزش‌ها به کودکان برای همه حقیقتی انکارناپذیر است و بسیاری از بزرگان و صاحب‌نظران حوزه هنر و ادبیات و حتی اساتید مسایل تربیتی و روانشناسی کودکان و نوجوانان به آن واقف بوده و همواره مقوله تئاتر کودک را به عنوان عرصه‌ای جهت بروز و رشد استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار داده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 9 =


دسته‌بندی نشده