کد خبر : 7374
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۳

دعوت مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از فرهنگیان و اولیاء برای مشارکت فعال در انتخابات

دعوت مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از فرهنگیان و اولیاء برای مشارکت فعال در انتخابات
 مدير آموزش و پرورش ناحيه 4 اهواز، فرهنگيان، اولياء و دانش آموزان عزيز را به مشاركت فعال در انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر دعوت كرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در متن دعوت یاسین معتوکی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

باری دیگر فرصتی فراهم شد تا در سرنوشت کشور مشارکت کنیم. اینک در گام دوم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشت، مشارکت حداکثری در انتخابات  و انتخاب فردی اصلح برای کشور است .

بی شک دشمنان قسم خورده ی ایران عزیزمان مثل همیشه با دامن زدن به اختلاف نظرهای سیاسی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم بوده تا آنها را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند غافل از اینکه ملت شریف ایران بارها نشان داد که پایبند به انقلاب ، آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) و پیرو مقام معظم رهبری است.

با توجه به جایگاه بسیار مهم ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای نشانه ای از مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است.

فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان گرامی ناحیه ۴  اهواز با علم به اینکه ناامیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد، با تاسی از منویات مقام معظم رهبری بر اصل مشارکت حداکثری تاکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را یک تکلیف برای اعتلای کشور می دانند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی این عزیزان، از همکاران ارجمندم، اولیا و دانش آموزان گرامی برای دمیدن شور انتخاباتی در لایه های جامعه دعوت بعمل می آورم .

امید است بتوانیم گام های محکم و موثری در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و حرکت قوی گام دوم انقلاب برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 5 =


دسته‌بندی نشده