کد خبر : 17564
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

در چهارماه اخیر؛ تولید محصول در شرکت لوله سازی اهواز شتاب گرفت

در چهارماه اخیر؛ تولید محصول در شرکت لوله سازی اهواز شتاب گرفت
قائم مقام فنی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از شتاب تولید محصولات این مجموعه صنعتی پس از تغییرات مدیریتی، طی چهارماه اخیر خبر داد و گفت: تولید در لوله سازی اهواز از ابتدای تیرماه تا ابتدای آبان ماه سال جاری، ۵۸ درصد و پوشش دهی لوله ۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، کوروش غفاری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ اشتغال و تحقق سود آوری این مجموعه صنعتی اظهارکرد: این واحد صنعتی در چهار ماه اخیر در بخشِ ساختِ لوله با ۲۲۵ هزار و ۵۲۳ متر برابر با ۴۵ هزار و ۳۳۴ تن محصول، ۵۸ درصد رشد داشته است.

وی همچنین به عملکرد چهار ماهه اخیر شرکت لوله سازی اهواز همزمان با تغییرات مدیریتی این مجموعه تولیدی در تیرماه امسال اشاره کرد و افزود: از تیرماه سال جاری تا ابتدای آبان ماه امسال، به میزان ۱۳۶ هزار و ۲۶۷ متر معادل ۳۰۵ هزار و ۴۴۵ مترمربع پوشش دهی لوله انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد رشد دارد.

قائم مقام فنی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این واحد صنعتی در اولویت کاری مجموعه مدیریتی شرکت قرار دارد ادامه داد: تحول و توسعه بازار محصول با هدف تاثیرگذاری در زمینه رشد اقتصادی استان از راهبردهایی است که همواره در شرکت لوله سازی اهواز دنبال می شود.

غفاری با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا با همکاری مناسب سهامداران برنامه ریزی های کارشناسی در حوزه تولید محصولات شرکت لوله سازی اهواز محقق شود تصریح کرد: این همکاری ها علاوه بر اینکه به رفع برخی محدودیت های تولید منجر می شود به حفظ بیش از پیش فرصت های شغلی موجود این واحد صنعتی منجر خواهد شد.

قائم مقام فنی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز همچنین رشد تولید، مهار تورم، اشتغالزایی و خودکفایی در زمینه تامین نیازهای کشور را از جمله تکالیف این واحد صنعتی برمی‌شمارد که برنامه‌ریزی دقیقی برای به ثمر نشستن این اهداف در شرکت انجام شده است.

“علی محمدی” با گذشت هفت ماه از سکانداری فولاد اکسین از شکستن رکورد بیشترین میزان تولید و عبور از مرز ۴٠٠ هزار تن طی نیمه اول سال، به‌رغم محدودیت مصرف انرژی خبر می‌دهد و این مهم را حاصل تلاش و کار جهادی کارکنان فولاد اکسین براساس شعار سال می‌داند.

بر اساس این گزارش، اخیرا نیز درفرآیند تولیدی کارخانه‌ شماره چهار(SAW)، کارخانه‌های پوشش و همچنین کارخانه‌ شماره‌ سه (HFW) رکوردهای جدیدی به ثبت رسیده است.

گفتنی است، شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =


دسته‌بندی نشده