کد خبر : 17217
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۵۱

در راستای مسئولیت اجتماعی محقق شد: رهگیری وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت

در راستای مسئولیت اجتماعی محقق شد: رهگیری وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: امکان رهگیری و مشاهده آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت در بستر اینترنت و از طریق سامانه سخا امکان پذیر است.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز | و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، علیرضا دلداده مقدم سخنگوی شرکت از امکان رهگیری و مشاهده آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت در بستر اینترنت و از طریق سامانه سخا خبر داد، گفت: هم اکنون کلیه مالکین وسایل نقلیه می توانند در بستر اینترنت از طریق آدرس https://sakha.epolice.ir و پس از انجام فرآیند احراز هویت، نسبت به رهگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه خود اقدام نمایند.

دلداده مقدم افزود: اخذ شماره بارکد پستی کارت های صادر شده از طریق این درگاه و بدون مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نیز میسر است، تا با وارد کردن بارکد پستی مورد اشاره در سامانه رهگیری مرسولات پستی در بستر اینترنت به آدرس www.tracking.post.ir از وضعیت توزیع کارت سوخت خود مطلع شوند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل خاطر نشان کرد: چنانچه کارت سوخت خودرویی در یکی از باجه های معطله پستی وجود داشته باشد، مالک خودرو می تواند به همراه مدارک شناسایی خود و خودرو به همان باجه معطله ذکر شده در سامانه رهگیری مرسولات پستی مراجعه و کارت خود را دریافت نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + شانزده =


دسته‌بندی نشده