کد خبر : 14836
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۴

در دیدار با مدیران عامل بانک‌ها عنوان شد: کمترین انحرافات در اشتغال‌زایی مربوط به کمیته امداد است

در دیدار با مدیران عامل بانک‌ها عنوان شد: کمترین انحرافات در اشتغال‌زایی مربوط به کمیته امداد است
مديركل كميته امداد استان اردبيل در ديدارهايي جداگانه با مديران بانك‌هاي عامل گفت: با توجه به هم‌سويي مناسب بانك‌هاي عامل در بحث توانمندسازي مددجويان، كمترين انحرافات در زمينه اشتغال‌زايي مربوط به كميته امداد است كه منجر به توان‌افزايي خانواده‌ها شده است.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با مدیران عامل بانک‌های توسعه تعاون، مسکن، کشاورزی و ملی که به همراه مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد کشور انجام شد، گفت: کمیته امداد به دنبال آن است که جامعه تحت حمایت خود را به حداقل برساند و این تنها از مسیر اشتغال‌زایی پایدار امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از تعهدات بانکی به سرانجام رسیده است، بیان کرد: امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر بانک‌ها صددرصد اعتبارات جذب شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه با استفاده از سرمایه و اشتغال می‌توان سرنوشت خانواده‌ها را به سمت تحول تغییر داد، افزود: بانک‌ها به عنوان شرکای اجتماعی کمیته امداد سهم عمده‌ای در توسعه و شکوفایی خانواده‌ها دارند.

کمیته امداد متولی ایجاد اشتغال برای دهک‌های پایین جامعه است

در ادامه این دیدارها، غلامرضا خواجه، مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد کشور با بیان اینکه اگر همکاری و مساعدت بانک‌ها نباشد کمیته امداد نمی‌تواند در حوزه اشتغال برنامه‌های خود را اجرایی کند، خاطر نشان کرد: کمیته امداد متولی اشتغال‌زایی ۵ دهک پایین جامعه است که تاکید بر اشتغال‌زایی و درآمد باثبات با حفظ کرامت انسانی خانواده‌ها راهبرد اصلی کمیته امداد در مسیر خودکفایی آنها است.

وی با اشاره به اینکه قراردادن خانواده‌ها در محور اقتصادی یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد است، بیان کرد: راهبری شغلی و ارائه مشاوره‌های لازم در مسیر هدایت و پایداری مشاغل ایجاد شده یکی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد می‌باشد.

مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد کشور ادامه داد: ۹۴ درصد از مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد به هدف منجر شده است که در خور تحسین می‌باشد.

تأکید بر کاهش نرخ بیکاری با توسعه اشتغال

در ادامه این دیدار، یاسر عبدالهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه به حداقل رساندن نرخ بیکاری در سطح استان اردبیل خواست یکایک مسئولان استانی است، گفت: توسعه اشتغال و کمک به پایداری فرصت‌های شغلی ایجاد شده نرخ بیکاری را به حداقل خواهد رساند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با بانک‌های عامل در جهت تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، بر لزوم همکاری گسترده‌تر این بانک‌ها با کمیته امداد استان تاکید کرد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − شش =


دسته‌بندی نشده