به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز، علی رسولیان سحرگاه پنجشنبه در جریان سفر به استان اردبیل از فازهای توسعه، ساختمان فناوری و کسب و کار و تصفیه خانه شهرک صنعتی اردبیل ۲ بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند تکمیل و توسعه پروژه‌های زیرساختی برای تسهیل حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی اردبیل ۲ قرار گرفت.

فازهای توسعه این شهرک صنعتی شامل یک مجموعه ۹۰ هکتاری و یک مجموعه ۶۰ هکتاری است که در این بازدید برای تکمیل هر چه سریعتر آنها و رفع برخی موانع دستورات لازم نیز صادر شد.

 

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این بازدید استاندار اردبیل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فعالان اقتصادی همراهی کردند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۳۸ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری، ۸۴ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۹۹ هزار و ۱۴۳ قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از ۴۹ هزار و ۵۲۹ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۴۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۷ هزار و ۷۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

علی رسولیان در ادامه سفر خود به استان اردبیل با حضور در شهرک صنعتی شهرستان کوثر از واحد تولیدی ورنا جام ایرانیان تولید کننده انواع شیشه های خودرو بازدید به عمل آور.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران امروز پنجشنبه همچنین از فازهای توسعه و پروژه های زیرساختی شهرک صنعتی اردبیل ۲ بازدید به عمل آورد و در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور فعالان اقتصادی و صنعتگران استان اردبیل شرکت کرد.

 

 

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران