کد خبر : 17316
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

خبرنگار حدیث کریمی

خوزستان، میزبان نمایشگاه تخصصی ابزار آلات است

خوزستان، میزبان نمایشگاه تخصصی ابزار آلات است
مدیرعامل شرکت صدرا بااشاره به اینکه صنف ابزار یک صنف مادر است گفت: استان خوزستان که یک استان صنعتی است اولین بار میزبان نمایشگاه ابزار آلات کشور در آبان ماه جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، نوروز علی پور در مراسم رونمایی از پوستر اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در خوزستان صبح امروز ۲۲مهرماه با بیان اینکه اولین نمایشگاه در تبریز برگزارشد اظهارکرد: برای دومین بار در کشور و نخستین نمایشگاه در استان خوزستان شهرستان اهواز این نمایشگاه برگزار می شود.

 

وی بااشاره به اینکه شرکت صدرا با سابقه۲۵سال یکی از بزرگترین رسانه های تخصصی صنعت مخصوصا در صنف ابزار یراق فعالیت دارد گفت: بعنوان مشاور و مجری تبلیغات و فروش اکثر برندها و فروشگاهها در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

 

مدیرعامل شرکت صدرا، در بخش دیگر از صحبت های خود به تصمیم گیری و مشورت بزرگان صنف ابزاریراق اشاره کرد و افزود: قرار بر این شد نمایشگاهی مخصوص صنف خودمان برگزار کنیم.

 

نوروزعلی پور خاطرنشان کرد:صنف ابزار یک صنف مادر است که تقریبا به همه اصناف مرتبط می شود شما از یک ابزار خانه حساب کنید تا کارگاههای کوچک وبزرگ، کارخانجات، شرکت های بزرگ و…که مخاطبینش عموم جامعه است.

 

وی درپایان ضمن ابراز امیدواری از برگزاری نمایشگاه خوب و پرشور گفت: امیدواریم این نمایشگاه هم مثل نمایشگاه اول در تبریز نیز بااستقبال خوبی روبروشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + شانزده =


دسته‌بندی نشده