خودداری از ارائه آمار تسهیلات و سپرده‌ها/ اگر آمار ندهند از ابزارهای مدیریتی استفاده می کنیم

خودداری از ارائه آمار تسهیلات و سپرده‌ها/ اگر آمار ندهند از ابزارهای مدیریتی استفاده می کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در چهل و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از عدم همکاری بانک های خصوصی با مجموعه مدیریت اقتصادی استان و سیاست های غیر پاسخگو و غیر شفاف این بانک ها  انتقاد کرد. سید نوراله حسن زاده در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در چهل و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از عدم همکاری بانک های خصوصی با مجموعه مدیریت اقتصادی استان و سیاست های غیر پاسخگو و غیر شفاف این بانک ها  انتقاد کرد.

سید نوراله حسن زاده در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان با حضور استاندار برگزار شد، با انتقاد از سیاست‌های غیرشفاف بانک‌های خصوصی استان در خودداری از ارائه میزان سپرده‌ها وتسهیلات، گفت: این بانک ها حتی گزارشی از عملکرد خود را هم ارائه نمی دهند، چندین بار هم تذکراتی داده شده اما متاسفانه شاهد بی تفاوتی بانک های خصوصی هستیم.

حسن زاده با هشدار به بانک های خصوصی به دلیل عدم ارائه ی آمار، گفت: در صورتی که این بانک‌ها در ارائه اطلاعات با مجموعه مدیریتی استان همکاری نکنند از ابزارهای مدیریتی در استان برای الزام آنها استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که بانک‌های خصوصی از هرگونه همکاری در ارائه میزان سپرده‌های اخذ شده و تسهیلات ارائه شده به مجموعه مدیریت اقتصادی استان خودداری می‌کنند، تصریح کرد: چرا چنین سیاستی در بانک‌های خصوصی استان وجود دارد ؟ این بانک‌ها تنها مسئولیت خود را در استان؛ اخذ سپرده‌های مردم می دانند اما در ارائه تسهیلات و مشارکت در بخش تولید مشارکت پایین و کمرنگی دارند که باید تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه اصلاح این روند یک امر ضروری است، افزود: در حال حاضر بیشتر بار حمایت تسهیلاتی از واحدهای تولیدی و اقتصادی استان بر عهده بانک‌های دولتی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =


دسته‌بندی نشده