کد خبر : 1937
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

خرید گندم تضمینی رکورد سال گذشته را زد

خرید گندم تضمینی رکورد سال گذشته را زد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل ازروابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴ افزایش خرید بیش از یک میلیون و یکصدو پنجاه هزار تنی کندم، خوزستان را پیشرو در تولیدات کشاورزی خواند و افزود : مقدار محصولات تولید شده استان خوزستان در

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل ازروابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴ افزایش خرید بیش از یک میلیون و یکصدو پنجاه هزار تنی کندم، خوزستان را پیشرو در تولیدات کشاورزی خواند و افزود : مقدار محصولات تولید شده استان خوزستان در سال گذشته حدود ۱۶ میلیون تن بوده است که گندم را یکی از پرافتخارترین تولیدات کشاورزی استان خواند.

خدارحم امیری زاده خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف سال گذشته استان خوزستان را یک میلیون و یکصدو سی هزار تن اعلام کرد و گفت: خوزستان بیشترین سهم تولید و خرید گندم را در میان سایر استان های تولید کننده داشته است و پیش بینی می شود در سال جاری میزان خرید به یک میلیون و سیصد هزار تن افزایش یابد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار اظهار داشت: وجه حاصل از خرید گندم کشاورزان به روز و با عاملیت بانک کشاورزی استان در حال پرداخت می باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴تصریح کرد: ارزش ریالی گندم خریداری شده ۱۷۹۷۱۰۴۵ میلیون ریال می باشد که تا کنون مبلغ ۱۴۵۲۷۸۹۳ میلیون ریال آن بحساب کشاورزان پرداخت و باقیمانده آن بدلیل مشکلات فنی در مراکز خرید امکان پرداخت میسر نشده است.

امیری زاده پرداخت بموقع و بروز وجه کشاورزان را گامی مهم و تاثیر گذار در خرید سال جاری عنوان کرد.

وی افزود: علی رغم تشدید گرما در فصل برداشت، مقدار و عرضه گندم توسط کشاورزان قابل توجه است.

این مقام مسئول شروع خرید گندم به نرخ تضمینی را از ابتدای اردیبهشت ماه عنوان کرد و بیان کرد: پایان فصل خرید با وجود حجم بالا و عرضه گندم توسط کشاورزان بسیار کوتاه است البته مدت زمان خرید متناسب با میزان عرضه ممکن است تا پایان تیرماه ادامه بیابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − یازده =


دسته‌بندی نشده