کد خبر : 16583
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است

خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است
فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) گفت: هر اندازه از سفره خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بهره ببریم، برکت دنیا و توشه آخرت است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “احمدرضا رادان”در جلسه قرارگاه اربعین حسینی(ع) که با حضور مسئولان ارشد انتظامی و مرزبانی، استاندار و مسئولان استان خوزستان در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: همه بایستی شاکر درگاه خداوند باشیم که فرصت خدمت به زائران اباعبدالله حسین(ع) برای ما فراهم شده است.

وی افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) سفره‌ای است که با کرم خود حضرتش و لطف خداوند منان به روی ما و برای ما پهن شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: هر اندازه از سفره خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بهره ببریم، برکت دنیا و توشه آخرت است و نیت عمل در این راه از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

وی عنوان داشت: به روزهای شتاب مردم برای رسیدن به زیارت اربعین فرصت زیادی باقی نمانده و همه هنر ما در این چند روز است که کارهای انجام شده را کامل کنیم ‌چرا که اگر بخشی از کار انجام نشود گویی کاری انجام نشده است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سه ویژگی را برای سفر اربعین حسینی فرمودند که آسان، ایمن و ارزان باشد و همه این خدمت‌ها اگر زائر این سه ویژگی را حس نکرد زیاد موفقیتی برای ما حاصل نشده است.

گفتنی است، در جلسه قرارگاه اربعین حسینی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در خصوص تسریع و تسهیل تردد زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در نظر گرفته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 8 =


دسته‌بندی نشده