کد خبر : 17885
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵

خدمت‌رسانی تیپ جهادی مستضعفین در روستاهای خوزستان

خدمت‌رسانی تیپ جهادی مستضعفین در روستاهای خوزستان
اهالی ۲۵ روستای اطراف روستای آلبوعیدنبی نهم و دهم دی‌ماه جاری را میزبان گروه جهادی درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی تیپ جهادی مستضعفین هستند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، قطار اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی توسط تیپ جهادی مستضعفین، این بار در مقصد خوزستان، شهرستان حمیدیه، مسیر خسرج توقف کرد‌.

نهم و دهم آذرماه سال جاری ۲۵ روستای اطراف روستای آلبوعید یک نبی، به تعداد ۱۲ هزار نفر میزبان حدود ۵۰ نیروی جهادی هستند.

در همین ارتباط موسی خنافره مسؤول تیپ جهادی مستضعفین در استان خوزستان، اظهار کرد: گروهی متخصص از تیم‌های دندانپزشکی، زنان زایمان، داخلی، اطفال، قلب وعروق، پزشک عمومی و پوست ومو در این منطقه مستقر شدند اقدامات درمان را به روستاییان هدیه بدهند.

وی در ادامه بیان کرد: استقبال و مراجعه برای دریافت خدمات درمانی بسیار خوب گزارش شده است و در این دو روز بیش از ۱۱۵۰ خدمت به این روستائیان ارائه شده است

مسئول تیپ جهادی مستضعفین در استان خوزستان عنوان کرد: بیشتر درخواست‌ مراجعین، دریافت خدمات در حوزه دندانپزشکی و بخش زنان و زایمان بوده است.

خنافره در ادامه همچنین از حضور بی‌سابقه زنان و اطفال برای دریافت خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی خبر داداردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی توسط تیپ جهادی مستضعفین خورستان با حمایت کانون دانشجوی فعالیت‌های جهادی ومعاونت مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان، موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان، فرمانداری شهرستان حمیدیه، بخشداری مرکزی این شهرستان و با کمک وحمایت سازمان تامین اجتماعی برای تهیه دارو و تجهیزات در این منطقه برگزار شد و در هفته‌های آینده نیزادامه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 6 =


دسته‌بندی نشده