کد خبر : 1902
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

حمایت دولت از پرورش دهندگان بلدرچین/ واردات مرغ از استان های دیگر انجام می شود

حمایت دولت از پرورش دهندگان بلدرچین/ واردات مرغ از استان های دیگر انجام می شود

به گزارش خبرنگار هنرقلم خوزستان، امید بن عباس در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان خوزستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ با عنوان رونق تولید گفت: با توجه به موافقت قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان برای حمایت از تولیدکنندگان بلدرچین، سازمان جهاد کشاورزی موظف است در خصوص سازوکار تحویل دادن آن به این تولید کنندگان از

به گزارش خبرنگار هنرقلم خوزستان، امید بن عباس در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان خوزستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ با عنوان رونق تولید گفت: با توجه به موافقت قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان برای حمایت از تولیدکنندگان بلدرچین، سازمان جهاد کشاورزی موظف است در خصوص سازوکار تحویل دادن آن به این تولید کنندگان از طریق عقد قرارداد با کشتارگاه یا سایر راه کارها تا زمان صدور مجوز فعالیت، پیگیری لازم و نتیجه را اعلام کند.

بن عباس با بیان این که سال رونق تولید است و باید تولیدات با حمایت های دولت و نهادهای حمایتی رونق پیدا کند، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی طی مکاتبه با وزیر جهاد کشاورزی نسبت به پیگیری و تسهیل در صدور مجوز فعالیت واحدهای تولید بلدرچین اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود در این جلسه به واردات مرغ از استان های دیگر اشاره کرد و خطاب به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: طی مهلت زمانی مشخص شده، باید مرغ از استان های دیگر به خوزستان وارد شود و با توجه به فراهم بودن همه شرایط و طی کردن روند مورد نیاز برای واردات، هیچ دلیل و برهانی برای انجام نشدن پذیرفته نیست.

بن عباس به تاخیر سازمان صنعت معدن تجارت در اجرای مصوبه واردات مرغ در ستاد تنظیم بازار استان اشاره کرد و با بیان این که اقدام نکردن این سازمان برای واردات مرغ، نوعی اهمال کاری است، تصریح کرد: نباید در آینده دوباره بازار مرغ دچار چالش شود، تیم ویژه ای برای پیگیری واردات مرغ به استان تشکیل شود. افرادی که مانع انجام کار می شوند خودشان باید پاسخگوی استاندار خوزستان باشند.

وی همچنین تاکید کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه تالارها نسبت به پیگیری توزیع مرغ منجمد متعلق به اداره کل پشتیبانی امور دام اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص بحث شکر نیز گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت استان نسبت به برآورد قیمت شکر بسته بندی( ۹۰۰ و ۲ هزار و ۷۰۰گرمی) و نهایی کردن فرآیند توزیع مویرگی پس از هماهنگی با قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان اقدام کند. همچنین شکر فله از سوی شرکت توسعه نیشکر تحت نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان به مدت یک هفته به صورت آزمایشی توزیع و گزارش روزانه آن نیز به این معاونت ارسال شود. توزیع سهمیه شکر سازمان ها نیز توسط سازمان صنعت معدن وتجارت اجرا شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =


دسته‌بندی نشده