کد خبر : 10129
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

رئیس بازرسی کل استان خوزستان در نشست تولید دانش بنیان و صنعت حفاری در اهواز

حمایت از شرکت های دانش بنیان وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می بخشد

حمایت از شرکت های دانش بنیان وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می بخشد
رئیس بازرسی کل استان خوزستان گفت: حمایت و تقویت شرکت های دانش بنیان موجب بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شود.

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، آقای محمد آقاجری روز سه شنبه (۲۱ تیرماه ۱۴۰۱) در نشست تولید دانش بنیان و صنعت حفاری در اهواز افزود: در این زمینه در سال های گذشته قوانین خوبی تصویب شده بود و در سال جاری با نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری ، تک تک کارگزاران نظام مکلف شدند این موضوع مهم را اجرایی کنند و شرکت های دانش بنیان را مورد حمایت قرار داده و تسهیلات لازم برای فعالیت این شرکت ها فراهم آورند.

وی با بیان اینکه نگاه ما حمایت از یک فرد و یک شرکت نیست بلکه حمایت از مجموعه هایی است که امنیت اقتصادی کشور را تامین می کنند، اظهار کرد: در این نشست هم اندیشی می بایست چالش ها، موانع بررسی و آسیب شناسی شود و از شرکت های دانش بنیان حمایت لازم به عمل آید.

آقاجری با اشاره به ویژگی های استان خوزستان در حوزه های صنعت، کشاورزی، نفت، پتروشیمی و … ، گفت: با توجه به تنوع منابع در استان انتظار می رود زمینه رشد و توسعه و افزایش شرکت های دانش بنیان در استان مهیا گردد.

رئیس بازرسی کل استان خوزستان افزود: در این زمینه تیم کارشناسی ویژه ای برای حوزه نفت در این اداره کل تشکیل شده که می تواند مشورت بدهد و کمک کند و شرایط این امر را تسهیل نماید.

وی با تشکر از شرکت ملی حفاری ایران در خصوص برگزاری این نشست، اظهار کرد: از همه دستگاه هایی که در زمینه دانش بنیان فعال هستند، حمایت به عمل می آید و انتظار داریم سازمان ها نمایندگان خود را در رابطه با شرکت های دانش بنیان هم به ما و هم به این شرکت ها معرفی نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =


دسته‌بندی نشده