کد خبر : 17821
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۴۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در رویداد استارت آپ صنعت پوشاک و نساجی:

حمایت از برگزاری رویدادهای استارت‌آپی‌، ایده نو و فناورانه در صنعت ایجاد می‌کند

حمایت از برگزاری رویدادهای استارت‌آپی‌، ایده نو و فناورانه در صنعت ایجاد می‌کند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: رویدادهای استارت‌آپی، نقش مهمی در نوآوری و تولید محصولات با ارزش در واحدهای صنعتی ایفا می‌کنند که باید با حمایت از برگزاری این رویدادها و طرح ایده‌های خلاقانه و نوآورانه، برای ارتقاء تولید و صنعت استان استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در آغاز به کار رویداد استارت آپی صنعت پوشاک و نساجی استان اظهار داشت: طرح ایده‌های نو در افزایش بهره‌وری، تقویت روش‌های نوین و تجاری‌سازی واحدهای تولیدی تاثیرگذار است که باید از نظرات نخبگان و نوآوران برای صنعتی شدن استان و کاهش آلودگی‌های ناشی از واحدهای تولیدی استفاده کنیم.

علایی افزود: وجود کارخانه‌های مدرن نساجی و با تجهیزات پیشرفته و استقرار صفر تا صددرصد زنجیره تامین صنعت نساجی و پوشاک در استان، ایجاب می‌کند تا از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید، اشتغال و صادرات و تامین نیازهای کشور در این زمینه استفاده شود.
وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارت‌آپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی حمایت می‌کند که امروز شاهد برگزاری استارت آپ صنعت نساجی و پوشاک در استان اردبیل هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان استان و مرکز رشد و فناوری دانشگاه محقق اردبیل برگزار می‌شود که خوشبختانه ۷۶ طرح و ایده نو از سوی استارت آپ‌ها در این رویداد شرکت کرده‌اند که پس از بررسی و اعلام نظرات داوران، به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =


دسته‌بندی نشده